Himlan77 skrev 2011-03-16 13:16:15 följande:
Idag går jag in i v 18... helt knasigt vad tiden springer iväg och ändå känns det som att det är en halv evighet till augusti...
Det har varit mycket nu på slutet, både på jobbet och visst privat, så igår tog jag mig knappt ur sängen... Bara att börja lyssna på kroppen och tagga ner lite om det ska bli nån bebis... Så igår, idag och imorron är jag hemma, order från chefen bl a... "Du ska inte bry dig om jobbet ett enda dugg nu, det enda som är viktigt är att du mår bra och att magen mår bra!" Ord och inga visor, punkt slut! Så det känns som att det bara är att lyda... Inte mig emot, det har varit väl mycket på slutet och jag känner själv att jag MÅSTE dra ner tempot...
Fast idag har jag ganska tråkigt. Har tvättat två maskiner tvätt snart, och småpillat lite här hemma, jag är ju seg och ganska trött, så soffan är rätt skön, men ändå... Vaknade t ex åtta i morse och det var stört omöjligt att somna om... Men så mycket gjort blir det inte iaf...
Nu ska jag se om jag får tag på kusinvitamin, och bestämma lite mer om helgen. Evigheter sen vi sågs, så det ska bli riktigt roligt, och ändå roligare när jag fick veta för några veckor sen att de oxå ska ha bebis, bara ca tre veckor efter oss
Kram på er allihop! Passar på att strössla lite gravidbaciller härinne, och hoppas att någon "smittas"

Åh va roligt att det går bra för dig :) vila nu, lyssna på kroppen :)