• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Erica b
    FRU LILA skrev 2011-03-16 19:51:51 följande:
    Imorgon är det nytt VUL för min del, var ju även i måndags. Hoppas att det ser bra ut och att jag får datum för ÄP. Känner att det är dags nu, eller jag vill att det är dags nu.
    Magen är mer svullen idag och det känns lite mer i äggstockarna. Sprutdag 9 är det idag.
    lycka t!Hjärta
  • g l i m r a

Kajsa84: när va du på info möte? Har inte börjat än, väntar på mens som ska starta nästa vecka men idag kom första spottingen.. Sen ska ja börja dag 3 men ringa innan har inte fått dos än.

• TB1
    FRU LILA skrev 2011-03-16 19:51:51 följande:
    Imorgon är det nytt VUL för min del, var ju även i måndags. Hoppas att det ser bra ut och att jag får datum för ÄP. Känner att det är dags nu, eller jag vill att det är dags nu.
    Magen är mer svullen idag och det känns lite mer i äggstockarna. Sprutdag 9 är det idag.
    Håller mina tummar att det ser bra ut och att du får ett datum för äggplock {#emotions_dlg.flower}
    FRU LILA skrev 2011-03-16 20:03:37 följande:
    Har du inget hört något innan utgången av mars är det bara att trycka på igen.
    Aa det ska jag göra! Hoppas verkligen inte att remissen har kommit bort eller nått sånt för då blir det ännu längre väntan på att bara remissen ska komma fram! :-S
  • anmaelli

Englali: skönt att du mår bra. Svårt att veta vad man ska förvänta sig Ylva75: japp, på måndag morgon sprayar jag första gången. Kommer troligen köra på 6, 14 & 22. Spännande!

• Kajsa84
    g l i m r a skrev 2011-03-16 20:12:43 följande:
    Kajsa84: när va du på info möte? Har inte börjat än, väntar på mens som ska starta nästa vecka men idag kom första spottingen.. Sen ska ja börja dag 3 men ringa innan har inte fått dos än.
    Jag var där 8 Februari vid 14:00. Så om någon annan var där vid den tiden så kanske man såg varandra i väntrummet
  • Kajsa84
    Har du den korta behandlingen då? Jag börjar med nässpray på dag 21 som är den 2 april. Men skönt att vi är på gång
  • FRU  LILA

Himlan77: Så härligt att allt går bra och redan är i vecka 18. Men ta det lungt nu som sagt.

• g l i m r a

Kajsa84: om det va mig du menade så kör jag på korta, ja va på info möte senare ön dig så vi har inte setts.. Fick första spottings igår, inget idag:( däremot mensvärk fast jag bara är på dag 23 idag, hatar min kropp

• FRU  LILA

Var på VUL idag och det gick ju bra. Ska tillbaka redan på lördag igen för nytt blodprov och VUL. Om jag sedan efter det kan får datum för ÄP vore ju braTungan ute Blir ett åkande fram och tillbaka. Men det såg fint ut idag och äggblåsorna växer sakta men säkert till en bra storlek.

• Erica b

Nu börjar vi komma tillbaka efter vårat missfall o fått papper hem om att ja ska ringa näst mens som SKA vara i april-såklart kommer min kropp funka som den ska direkt o såklart ska ja ha ÄL på efter den direkt. Såklart hade ja köpt 100 ÄLtester från testlagret men RMC säger att man måste anv clearblues tester...såklart ska det vara så!Tungan ute
    Nu ska vi glädjas åt att sambo har gått från kliniskt barnlös utan ngn chans att lyckas på egen hand med2milj spermier/ml till att ha "lätt" svårt att få barn med 19,8 milj/ml i dagens läge! Skål
    Kämpa på alla gamla höner!
    Krams

Svar på tråden rmc linköping - ivf