• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • FRU  LILA

Erica b: Skönt att du börjar komma framåt igen. Och grattis till era spermier haha, låter sjukt att sägaTungan ute
    Klistrar in samma svar till dig härmed. Kram

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-03-17 13:04:05 följande:
    Erica b: Skönt att du börjar komma framåt igen. Och grattis till era spermier haha, låter sjukt att sägaTungan ute
    Klistrar in samma svar till dig härmed. Kram
    ja sjukt äre o säga så....man säger saker t folk so man aldrig trodde man skulle säga i IVFbranchen =) som grattis till mens o grattis till fina spermierTungan ute
  • Englali

Spraydag 4 och jag känner ingenting, skönt!! Mår precis som vanligt och tränar på som jag brukar. Erica B: Skönt att ni är på gång igen!! Och ja, grattis till bättre spermier Fru Lila: Härligt, det närmar sig för dig nu! Hoppas du får datum för äp snart.

• Erica b
    Englali skrev 2011-03-17 14:08:00 följande:
    Spraydag 4 och jag känner ingenting, skönt!! Mår precis som vanligt och tränar på som jag brukar. Erica B: Skönt att ni är på gång igen!! Och ja, grattis till bättre spermier Fru Lila: Härligt, det närmar sig för dig nu! Hoppas du får datum för äp snart.
    hehe ja tack =)
    skönt att du mår bra, ja kände inget under sprayningen tror ja...en dags huvudvärk tror ja bara =) kämpa på
  • FRU  LILA

Ebglali: Så skönt att det känns bra och att du kan leva som vanligt.

• Arona79
    Erica b Vi håller tummarna för Er att ni kommer bli gravida snart Hjärta

Jag måste bra få fråga..ni som har sprayat med Suprecur och sprutat med menopur hur mådde ni?
    Jag ha fått såååå många biverkningar..tycker det är så jobbigt Rynkar på näsan

Kram till er alla
  • Erica b
    Arona79 skrev 2011-03-17 15:17:54 följande:
    Erica b Vi håller tummarna för Er att ni kommer bli gravida snart Hjärta

Jag måste bra få fråga..ni som har sprayat med Suprecur och sprutat med menopur hur mådde ni?
    Jag ha fått såååå många biverkningar..tycker det är så jobbigt Rynkar på näsan

Kram till er alla
    Taack =)
    skrev i min blogg: 5te sprayningn...Nu känner ja av suprecuren. Trött som en gnu o lite deppig. Noll tålamod. Typ som PMS...
    Det hugger i magen som kramper o ja känner att huvudvärken kommer smygande.
    Dag 3, sprayning nr 8. Precis efter sprayning o nån timme efter mår ja illa o är snurrig
    Varje dag undrar ja om ja kan bli tröttare, o varje dag är svaret JA
    mådde bättre under sprutor:Elfte sprutan?Är det så redan?Idag gör mina äggstockar kullerbyttor, mår illa. Tycker det är så kul att känna ngt! 3 olika ställen som det pickar/krampar på, lite som ett blåmärke, lite som träningsvärk...helt ny känsla.
    dagen innan ÄP:
    Ska bli så skönt att få ut lite tryck i äggstockarna, ja får skitont ibland o skriker rakt ut när ja sätter mej på huk t.ex

hoppas det hjälpte lite
  • Arona79
    Erica b skrev 2011-03-17 15:58:02 följande:
    Taack =)
    skrev i min blogg: 5te sprayningn...Nu känner ja av suprecuren. Trött som en gnu o lite deppig. Noll tålamod. Typ som PMS...
    Det hugger i magen som kramper o ja känner att huvudvärken kommer smygande.
    Dag 3, sprayning nr 8. Precis efter sprayning o nån timme efter mår ja illa o är snurrig
    Varje dag undrar ja om ja kan bli tröttare, o varje dag är svaret JA
    mådde bättre under sprutor:Elfte sprutan?Är det så redan?Idag gör mina äggstockar kullerbyttor, mår illa. Tycker det är så kul att känna ngt! 3 olika ställen som det pickar/krampar på, lite som ett blåmärke, lite som träningsvärk...helt ny känsla.
    dagen innan ÄP:
    Ska bli så skönt att få ut lite tryck i äggstockarna, ja får skitont ibland o skriker rakt ut när ja sätter mej på huk t.ex

hoppas det hjälpte lite
    TACK SÅÅÅÅ JÄTTE MYCKET {#emotions_dlg.flower}
    Ja det hjälpte!
  • FRU  LILA

Jag blir jätte trött av Suprecur och även lite huvudvärk.

• TB1

Fick det här svaret idag från RMC :) Hoppas bara remissen kommer fram snart så vi får en tid också.

"Det varierar väldigt beroende på varifrån remissen skickas. Jag pratade med sekreterarna i morse och det har kommit en del uppgifter på er, men ingen remiss än. Då vet du att ni är på gång ialla fall."

Svar på tråden rmc linköping - ivf