• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • g l i m r a

Fru Lila: hur många dagar sprutar du med första sprutan innan du börjar med den som ska hämma äl? För då tar man väl två varje kväll om ja fattat rätt.

Erica b: nej det fick ju inte hända, livet är inte rättvist:( tänker på er. Kram

• Erica b

Tack för kramarna, de behövs! Nyss kom det ut en blodig räka på toaletten, hur tydlig som helst-ja har läst om det men aldrig trott att man kan se så väl......mitt KnyttGråter

• lindy01

NEJ! Erica stackars dig,usch vad ledsamt!!! tänker på dig och ger dig stora styrkekramar,förstår att du känner dig nedslagen och vilsen.tråkigt när man inte kan komma överens med sin kropp...
    kram kram kram!

• Erica b
    lindy01 skrev 2011-03-13 10:38:18 följande:
    NEJ! Erica stackars dig,usch vad ledsamt!!! tänker på dig och ger dig stora styrkekramar,förstår att du känner dig nedslagen och vilsen.tråkigt när man inte kan komma överens med sin kropp...
    kram kram kram!
    Jaa verkligen skittrist...började ju just gilla min kropp för den va så duktig o gravid o så dethär......tack för alla kramar! Kram
  • Arona79
    Erica B
    Usch usch så tråkigt! Jag lider med dig.
    Skickar massa massa styrkekramisar till dig.
    {#emotions_dlg.flower} Hjärta
  • Ylva75

Erica B: Nej , vad hemskt tråkigt, när det som man absolut inte vill ska hända händer ändå. Livet är inte rättvisst. Skickar varma kramar tiill dej och tänker på er.
    Sköt om er.

• Erica b

TACK! Ni är så snälla =) tur man har er när det stormar Flört

• FRU  LILA

Erica b: Nej. Usch så tråkigt. Ger styrkekram i denna tråd också.

Glimra: Jag sprutar med Gonal-F och då har jag bara en spruta. Vet att det finns annan sort och då är det två sprutor. Så jag kan inte hjälpa dig tyvärr. Men Gonal-F sprutar man ett par veckor. När det ser bra ut får man dag för ägglossningssprutan och sedan äggplock 2 dagar efter.

• g l i m r a

Fru Lila: ja ska spruta med orgalutran eller va den heter oxå så ja inte får egen äl.. Sen ovitrelle som ska släppa äggen. Men sprutar man så länge alltså?

• FRU  LILA

Gonal-F gör att äggblåsorna växer och att man inte får ägglossning. När läkarna säger att det är dags tar man inte sprutorna mer utan ägglossningssprutan. Men dessa sprutor kanske har samma effekt, att inte få egen ägglossning. Men 1-2 veckor är det sprutor för mig i alla fall. Har du fått informationsmatrialet från RMC? Jag fick det på infoträffen där det står om behandlingen och hur länge man sprutar.

Svar på tråden rmc linköping - ivf