pållan skrev 2011-05-04 15:33:26 följande:
Englali: Att plusset blir starkare låter ju lovande! Tror att det kommer gå bra imorgon

Jag är i vecka 14 nu och har hittills mått bra, förutom en del illamående och trötthet. Just den här veckan har jag en liten svacka och mår väldigt illa, har svårt att äta, men hoppas att det snart går över. Hur som helst är det ju värt det

Pållan: Jag hoppas verkligen det, så i morgon bitti är det testdags igen! Tråkigt att du mår illa & så, men som du skriver... det är SÅÅ värt det! Vad händer nu, för min del? När får man komma på första vul så man blir lite lugnare?
anmaelli skrev 2011-05-04 17:09:29 följande:
Det gjorde ont när de plockade från ena äggstocken, då trodde jag jag skulle tuppa av och jag fick en ordentlig svettattack fastän och de tyckte jag var blek... fick dropp och fick vila, men blev snabbt piggare. Måste verkligen berömma personalen på RMC! Blev superväl omhändertagen.
Mannens prov var de också nöjda med så det blir vanlig IVF för oss. Det blev vi lite förvånade över då vi var så inställda på ICSI, men de vet ju bäst :)
Känns jättebra och vi är glada och nöjda. Sambon fällde några tårar när det "var över" och vi fått resultatet. Hoppas att det blir många fina embryon nu så att vi får några till frysen.
Vet ni förresten om det är samma dag som ÄP som man börjar med progesteron? Hur gör ni när ni jobbar med det där att man ska ligga ner i 30 min... känns inte helt lätt att lösa när man är på jobbet. Och hur långt in ska man föra den?
På fredag smäller det, sen är det TD 20/5.
Du reagerade precis som mig, jag blev ju jättedålig och fick ligga kvar med dropp. Personalen är toppen på RMC!!
Jag tror det är samma dag du ska börja, har för mig att jag tog den första på kvällen äp-dagen. Men vad fort man glömmer, jag vågar inte säga hundra. Nu håller vi tummarna för att många ägg blir fint befruktade.
Kajsa84 skrev 2011-05-04 09:56:36 följande:
Snart på väg till Linköping för att bli ruvare

Hoppas det blir bra resultat med dom 13 äggen vi hade. Är jätte nervös och samtidigt så otroligt glad och förvämntandsfull
Anlijoos - Lycka till

Kanske ser dig där. hehe
Lycka till alla andra

Kajsa: Hur har det gått idag?? Hoppas allt är bra och att ni fick ett fint guldägg tillbaka.