Anlijoos-det är säkert ingen fara, huvudsaken är att du tog sprejen och sprutan.klart det är viktigt att följa anvisningar,men äggen kan inte klockan och att alla skulle bestämma sig för att ta sig loss under de 40 minuter du inte sprejade är inte så troligt. har även läst om tjejer som glömt en sprejning helt,och dom har det gått bra för.
oroa dig inte,det går säkert bra. huvudsaken är ju att du får i dig dina doser.
hoppas du får ÄP datum bokat nu. hejja hejja! du fixar detta.
jag ligger kvar på hotellrummet i linköping..känner mig 100% bättre nu. min man har börjat tröttna på att vara här och bara vara servitör, usch vad jag blev ledsen på han igår. han sa ju själv att han skulle serva mig och nu skulle jag bara ta det lugnt,så går HAN och tycker synd om sig själv...jag förklarade för han att han visste ju att detta inte var någon "semester",och ingen av oss vill egentligen vara här, men vi gör det för krabaten,inte för oss. och för att vi VILL vara här och hjälpas åt,när vi går igenom et största som hänt oss. jäkla ego karl!, här har jag kämpat med sprej,sprutor,läkarbesök,smita från jobbet,ljuga för att kunna gå till läkaren,vaggisar,äggplock,kontakt med rmc osv osv så himlans länge och nu är det nääästan över, så går han och klagar på att han har tråkigt.
han skäms ganska redigt idag för att han var så självisk...
skulle aldrig förlåta mig om jag skyndade hem till sthlm och det hela gick åt skogen, då ligger jag häldre här och glor på måsarna...