• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • lindy01

Anlijoos- jag mår bra, tack som frågar! det onda är helt väck och jag känner mig precis som vanligt. skönt att vara hemma i stockholm igen,jag blev ganska deppig efter ET eftersom jag konstigt nog plötsligt fick så ont påväg från sjukhuset.trodde något var fel. men nu har jag fått upp hoppet igen och tror faktiskt det kan vara min tur nu.jag hoppas verkligen på det och sålänge jag inte blir motbevisad så tänker jag tro det.
    stor kram, bra jobbat,hoppas du får många topp ägg!!!

• Englali

Lindy01: Skönt det känns bättre nu, bara fortsätt tänka positivt!! Vilken RD är du på!?

• anmaelli
    lindy01 skrev 2011-05-04 20:00:10 följande:
    Anlijoos- jag mår bra, tack som frågar! det onda är helt väck och jag känner mig precis som vanligt. skönt att vara hemma i stockholm igen,jag blev ganska deppig efter ET eftersom jag konstigt nog plötsligt fick så ont påväg från sjukhuset.trodde något var fel. men nu har jag fått upp hoppet igen och tror faktiskt det kan vara min tur nu.jag hoppas verkligen på det och sålänge jag inte blir motbevisad så tänker jag tro det.
    stor kram, bra jobbat,hoppas du får många topp ägg!!!
    Skönt att du mår bra! Jag tycker jag mår lite för bra... men visst är jag öm i magen och att skratta ordentligt funkar inte, men det kan jag ju leva med! :)

Bra inställning att tro tills motsatsen är bevisad!

Nu ska jag krypa ner i sängen och testa progesteron för första gången...

Kram!
  • Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-05-04 10:50:36 följande:
    Jag börjar i morgon, med 150ie Gonal-F. Jag tyckte det lät som en hög dos, men men, vad vet jag.

Jag kommer att ta blodprov på femte sprutdagen och göra VUL på sjätte.
    Spännande att du kommit igång med sprutandet! Lycka till! Håller tummarna!
  • Hjärtefröjd
    lindy01 skrev 2011-05-06 18:35:03 följande:
    Ser ni vad jag ser?, ruvardag 8 idag...

Grattis, vilken härlig start på helgen!
  • lindy01

och perfekt slut på 2 veckor av vila,det gjorde tydligen susen. men jag ropar egentligen inte riktigt "hej" förrens efter testdagen.,viskar lite "tjo" bara...

• Honken

Hej hopp!
    Börjar med att säga grattis till lindy01 och er andra som blivit gravida. Och grattis till er som kommit en bit på väg! Skrattande

Jag har skrivit en del tidgare i tråden. Nu har jag bara tjuvläst lite!Flört
    Är på g med IVF nr 2, korta metoden. Äter Provera för att få mens men den vill inte riktigt komma.. Börjar nu bli lite orolig över att RMC ska hinna stänga för sommaren innan min kropp gör som jag vill! Är det någon som vet när man senast åste börja med sprutorna för att hinna med ett försök innan sommaren?

• pållan

lindy01: grattis, vilket fint tidigt plus! Ditt är t om starkare än vad mitt var på ruvardag 8

Svar på tråden rmc linköping - ivf