Englali skrev 2011-05-02 21:34:56 följande:
Anlijoos: Ja precis! Det är väl en engångsspruta. Det står väl i infobladet? Nu är det snart sovdags här, eller jag ska lägga mig i sängen o kolla BigBrother, jag är tyvärr fast i skiten

Undrar om jag kommer kunna sova i natt?!? Många tankar som snurrar. Jag brukar näst intill aldrig ha svårt att sova vilket är väldigt skönt. Lycka till nu Anlijoos & hoppas ni hitta etthotell, ni får tala om för dom hur extremt viktigt det är, trycka på alla känsliga punkter så kanske dom trollar fram ett rum åt er

Tack!
Ska ringa runt lite imorgon, men det verkar helt kört. Det blir nog till att ställa kl på 4 på onsdag morgon. Sambon har lovat att köra så jag kan vila och sova lite. Det kommer säkert att gå bra det också. Vi "sparar" ju 1000 - 2000 sek mot att spara 1-2 h... så det kanske jag kan köpa nåt fint för sen istället för besväret
Förstår att det är mycket som snurrar för dig, men det är ju mest positiva funderingar, väl? :) Grattis igen till plusset! Underbart. Jag hoppas få uppleva det snart också.
Kram & godnatt!