• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • anmaelli

Inte konstigt jag hade/har ont, är nu inlagd för överstimulering. Känns jättejobbigt och jag och sambon har gråtit. De såg heller ingen graviditet varken på test eller i livmodern, så hur vi fick till och såg det i morse vet jag inte känns väldigt hopplöst allting just nu.

• Hjärtefröjd

Anlijoos: Stackare, hoppas du mår bättre snart och att plusset finns kvar, trots att läkarna inte såg något idag. Kram!!

• pållan

anlijoos: usch vad tråkigt! Tur att du åkte in och kollade. Hoppas att du snart mår bättre. Ta hand om dig och er! kram

• lindy01

nej, anlijoos vad jobbigt!!! jag förstår att ni är ledsna.
    vad får man för behandling mot överstimulering?
    vilken tur att ni åkte in!
    stooor kram och tag hand om er!

• Englali

Jaha då var det över då?!? Nyss hemkommen från gynakuten & våran efterlängtade graviditet på Ivf försök nr 1 har slutat i missfall i v.6. Läkaren kunde säga till 95% att det var så då hon inte kunde hitta ngn hinnsäck eller ngt tecken på att graviditeten är kvar. Jag blöder endel och tårarna vill inte sluta rinna, jag känner mig SÅ tom och allt känns hopplöst. Nu tänker jag tillåta mig själv att bryta ihop innan det är dags för nya tag

• pållan

Englali: Är så ledsen för er skull! Usch vad sorgligt. Ta hand om varandra, låt sorgen och besvikelsen ta sin tid. kram!

• lindy01

åh englali,vad ledsen jag blir! ja tag er tid att sörja, det får man.
    trösta och tag hand om varandra!
    stoooooor kram

• Cathy
    Englali skrev 2011-05-14 21:48:15 följande:
    Jaha då var det över då?!? Nyss hemkommen från gynakuten & våran efterlängtade graviditet på Ivf försök nr 1 har slutat i missfall i v.6. Läkaren kunde säga till 95% att det var så då hon inte kunde hitta ngn hinnsäck eller ngt tecken på att graviditeten är kvar. Jag blöder endel och tårarna vill inte sluta rinna, jag känner mig SÅ tom och allt känns hopplöst. Nu tänker jag tillåta mig själv att bryta ihop innan det är dags för nya tag
    Åh, blir så ledsen för er skull! Jättetråkigt att höra! Ta er tid till att sörja.
    Jag fick mf för en vecka sedan i v.9 efter vårt första ivf försök. Har varit hemma en vecka från jobbet och stannar en till..Du kan inboxa om du känner för det. Stor kram!
Svar på tråden rmc linköping - ivf