• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Englali
    Hjärtefröjd skrev 2011-05-20 22:26:30 följande:
    Englali: Om man kollar här: www.lio.se/pages/63161/gravf%C3%B6rlossn2004-... så gav ju FET till och med bättre resultat än färskförsök 2007. Och bara sex procent sämre än försökförsök 2009.

Jag håller tummarna för era små i frysen!
    Jag vet, det var det jag blev lite fövånad över då man hela tiden hör att FET är sämre chanser, så det är bara att hålla hoppet vid liv. Och, jag blev ju faktiskt gravid på första försöket, det var ju bara så att den lilla inte ville stanna kvar
    Vi hoppas på toppembryona vi har i frysen helt enkelt!!

Hur går det för dig då, när har du TD?
  • Englali
    Hjärtefröjd skrev 2011-05-20 22:57:44 följande:
    Englali: Vi har testdatum den 2 juni.
    Spännande!! Jag håller tummarna.
    Har inte riktigt hängt med.... men är det er första IVF!?
  • anmaelli

lindy01: tack!!! Jag ska på UL runt den 14e, så rätt nära dig. Nu hoppas jag bara att tiden kan gå snabbt!! Englali: tack! Jag hoppas också få komma hem snart, men att njuta av någon graviditet kommer jag nog ha svårt för när man är medveten om vad som kan hända tänker på dig!

• Honken

Hemma igen. ÄP gick bara bra, det gjorde inta alls så ont. Nu känner jag mig dock lite mörbultad och trött..
    Karin Gunnarsdotter och systrarna var fantastiska! All kred till dem!
    Av 14 äggblåser hittade de bara 5 ägg.. Är nu sjukt orolig över att inget ska befruktas..
    Sist fick vi ut 7 ägg och endast ett blev av toppkvalité, resten slängdes..
    Nu håller vi tummaran att det går vägen!

Svar på tråden rmc linköping - ivf