• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Hjärtefröjd
    Honken skrev 2011-05-18 20:08:30 följande:
    TB1: Vi har oxå fått lapparna i efterhand. Testa och maila!

Hjärtans fröjd: Gick ET:t bra idag?

Idag åkte jag ner till Södertälje för vul, sen till Huddinge sjh för att blodprov. Kändes som man åkte runt halva Stockholm..
    ÄP på måndag! Skönt!!!

Tjejer, hur gör ni med träningen under sprutperioden? Kom just hem efter en springrunda, vet inte om jag är öm i äggstockarna eller om jag bara inbillar mig..
    Vi har ET i morgon!  Så nu håller vi tummarna för att åtminstone ett av 11 befrukade ägg är av finfin kvalitet vid återförandet.

Eftersom jag inte känt av något i äggstockarna har tränat precis som vanligt under sprutperioden, vilket innebär långa promenader, styrketräning och spinning.
  • Honken

Hjärtans Fröjd: Då håller jag tummarn för morgondagen istället! ;)

• Hjärtefröjd
    Honken skrev 2011-05-18 22:06:16 följande:
    Hjärtans Fröjd: Då håller jag tummarn för morgondagen istället! ;)
    Tack tack!

Hoppas det blir många ägg för er på måndag med.
  • TB1
    Honken skrev 2011-05-18 20:08:30 följande:
    TB1: Vi har oxå fått lapparna i efterhand. Testa och maila!

Hjärtans fröjd: Gick ET:t bra idag?

Idag åkte jag ner till Södertälje för vul, sen till Huddinge sjh för att blodprov. Kändes som man åkte runt halva Stockholm..
    ÄP på måndag! Skönt!!!

Tjejer, hur gör ni med träningen under sprutperioden? Kom just hem efter en springrunda, vet inte om jag är öm i äggstockarna eller om jag bara inbillar mig..
    Ja jag mailade och de skulle skicka lapparrna hem :)
  • anmaelli

Grattis Hjärtans fröjd! Imorgon har jag testdag, spännande, även om det låtit positivt på sjukhuset där jag är kvar för överstimulering. Jag har varit väldigt dålig, och först idag har jag varit utanför rummen (sedan i lördags). Det låter dock som att jag blir kvar en vecka till, men det hoppas jag inte! Vet ni vad HCG bör ligga på 2 veckor efter insättning? Ska det vara högre om det är tvillingar? Kram

• Honken

Hjärtans fröjd: Härligt med 4 ägg till syskon sen! :)

Anlijoos: Hoppas verkligen att du kryar på dig snart! Det ända vi vill är att bli gravida och så blir det så här?! Livet är bra orättvist...
    Vi hoppas på ett stort och fint plus imorgon som kompenserar upp allt! Skrattande

• Hjärtefröjd

Måste bara säga att vi är grymt nöjda med RMC och känner att vi har blivit riktigt bra bemötta båda vid ÄP och ET. Sjukhusmiljön är väl inte så kul, men sköterskorna är fantastiska och de var väldgt måna om att tillgodose mina önskemål om bedövning. Dessutom bad Barbara om ursäkt för att de hade svårt att erbjuda narkos, vilket jag efterfrågat från början. Tummen upp alltså!

Svar på tråden rmc linköping - ivf