• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • FineS

Ååå, gu vad spännande!:) Jag håller tummarna för guldägg! 

Vad tråkigt med missfall! Hann du gå långt? Det är ju tyvärr mycket som ska klaffa för att det ska gå hela vågen.. Men plötsligt händer det!

Jag på RD 6 nu, om jag räknar rätt.. Var inne i lördags o fick tillbaka två stycken embryo! TD om LÄÄÄNGE!;) 

• bebisdrömmar

Jag har fått ett missfall 2009 efter spontangraviditet och ett efter ivf. Jag gick bara ca 5 veckor, men det räckte för att jag skulle bli knäckt! :(

Hoppas verkligen att det är vår tur nu!

• FineS

Jag förstår det! ;(

Ja, nu är det dags för att bebisdrömmar ska bli verklighet!!  

• Ljusgläntan

FineS - hur kom det sig att du fick sätta in två ägg? De brukar vara så strikta på de nämligen.

• Hjärtefröjd

Har man två misslyckade återföringar bakom sig brukar RMC acceptera två embryon. Vi har fått det två gånger.

• bebisdrömmar
    Ljusgläntan skrev 2012-02-12 07:40:08 följande:
    Bebisdröm - grattis, vilket bra resultat!

Tack! Det känns bra! Ruvar för fullt, men oron är olidlig! Hur ska man orka att vänta i 3 veckor innan man vet?
Svar på tråden rmc linköping - ivf