• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Hjärtefröjd
    Englali skrev 2012-02-01 18:12:33 följande:
    Kikar in i tråden, var länge sen jag var här, har kollat ngn gång, men inte skrivit. Efter våra två försök (första plussade vi men började blöda lite på td som sen blev ett missfall efter ngn vecka, fet försöket i september blev neg) förra året har vi tagit det lugnt och tagit en paus från allt vad ivf heter. Nu hade vi bestämt oss för att köra igång igen i mars... så blir dock kanske inte planen, ibland vill livet annorlunda. Jag har nämligen i helgen plussat, vi är alltså spontangravida efter 5 års försök och flera ivfer, hur är detta möjligt?! Vi är såklart överlyckliga men samtidigt finns det oro. Så alla ni här inne, ge inte upp... man vet aldrig vad som händer!!! Nu ska jag försöka ta det lugnt, tänka positivt och se fram emot ett tidigt vul. Lycka till allihop! (hoppas inte mitt inlägg tas illa, då jag enbart vill dela med mig lite glädje och inge hopp!!! )
    Grattis, vad härligt!  
  • Lisa 236

Hej på er alla kämpare!!!!Skrattande

Jag och sambon är på vårat andra ivf försök nu på RMC i Linköping  (orolig till tusen... suckGråter).... gjorde förre i oktober 2011 negativt då... Nu är det då dax igen ÄP var den 23 jan och återförande den 25jan av ett embryo..   Så nu är det bara den oändliga väntan kvar till TD som är den 13/2.....

Tycker dock ena stunden jag är kanske gravid för att nästa stund känna menssymtom.... hur är man funtad i hjärnan igentligen.

Men hoppas det går bra för er....håller alla tummar å tår{#emotions_dlg.flower}   

• MiaMorot

aa det ska bli väldigt spännande! det är första gången för oss :)  är dock lite orolig för pregnylen som ska tas ikväll. Tycker den verkar lång och jobbig  :P

det var ca 30 äggblåsor som var stora igår, så jag hoppas vi får en fin skörd :)  

• MiaMorot

förresten... ni som gjort äggplock..  till frukost ska man ju dricka klar, söt dryck. Men vad är det då? :)  kan det vara saft tex?  är det en klar dryck? 

• körsbärspajen
    MiaMorot skrev 2012-02-05 09:27:13 följande:
    förresten... ni som gjort äggplock..  till frukost ska man ju dricka klar, söt dryck. Men vad är det då? :)  kan det vara saft tex?  är det en klar dryck? 
    saft är bra det kommer du få när du kommer till RMC med. Sen är det bra att få i sig lite yogurth(utan bitar), det mättar ju lite mer
Svar på tråden rmc linköping - ivf