Katinka01 skrev 2012-01-25 19:35:18 följande:
Emsie 83: Hur har det gått med din nedreglering? Bra hoppas jag! Vet inte hur vanligt det är att nedregleringen krånglar, men ibland är det skönt att veta att man inte är ensam i alla fall. När vi skulle göra vårt andra försök blev jag erbjuden korta protokollet istället för då slipper man ju sprayen. Det kan ju vara ett alternativ för dig också om det inte löser sig. Nu slutade det med att vi gjorde långa protokollet igen i alla fall eftersom Rmc hade så fullbokat att vi skulle få vänta flera månader på att få starta korta protokollet. Andra gången gick nedregleringen utan problem (men jag sprayade 4 ggr per dag från början), så det verkar kunna variera från gång till gång om nedregleringen går problemfritt elller inte. Lycka till!
Hej!
Jag var på kontroll igår och tyvärr har jag , efter att ha sprayat i 24 dagar, inte blivit nedreglerad än. Nu ska jag äta ytterligare medicin i 10 dagar för att få en blödning. Efter det hoppas jag vara nedreglerad så jag kan börja spruta.
Känns lite surt men bara att gilla läget. Frågade om det är vanligt men det är det inte, du har bara haft otur fick jag till svar.
Är det så du fick göra katinka?
Härligt hjärtefröjd! Hoppas det går vägen nu!