• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • körsbärspajen
    minime85 skrev 2012-03-13 18:56:44 följande:
    Ingen som vet hur det ser ut med kötider och så efter ivf-samtal?
    Förmodligen får du inte starta förrän till hösten eftersom man behöver starta i april för att hinna innan sommarstängningen.
  • minime85
    körsbärspajen skrev 2012-03-13 19:07:22 följande:
    Förmodligen får du inte starta förrän till hösten eftersom man behöver starta i april för att hinna innan sommarstängningen.
    Ok, tack för info. Då är jag iaf förberedd på det inför samtalet.... Men jag vågar tro att det fortfarande finns en liiiten chans att vi får börja behandla i april :P Haha, hoppet är det sista som överger människan ;)
  • Emsie83

Jag har plussat :) är så glad! Har längtat så länge efter ett plus på stickan.
    Nu är det bara att hålla tummarna att pyret vill stanna kvar ett tag till.
    Den 11/4 ska vi på ul och hoppas då se ett bultande litet hjärta.

Önskar er alla stort lycka till! {#emotions_dlg.flower}

It only takes one!
  • mörlin

..då e de kört för mig innan semestern ser jag.. Någon som vet när sommaruppehållet är??

• minime85
    Emsie83 skrev 2012-03-13 19:21:05 följande:
    Jag har plussat :) är så glad! Har längtat så länge efter ett plus på stickan.
    Nu är det bara att hålla tummarna att pyret vill stanna kvar ett tag till.
    Den 11/4 ska vi på ul och hoppas då se ett bultande litet hjärta.

Önskar er alla stort lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    Stort grattis! Är ganska ny i tråden så du får gärna berätta om er väg till + ;)
  • körsbärspajen
    mörlin skrev 2012-03-13 19:22:05 följande:
    ..då e de kört för mig innan semestern ser jag.. Någon som vet när sommaruppehållet är??
    skulle tro att de öppnar igen 6 augusti, v 32
  • mörlin
    Emsie83 skrev 2012-03-13 19:21:05 följande:
    Jag har plussat :) är så glad! Har längtat så länge efter ett plus på stickan. Nu är det bara att hålla tummarna att pyret vill stanna kvar ett tag till. Den 11/4 ska vi på ul och hoppas då se ett bultande litet hjärta. Önskar er alla stort lycka till!
    It only takes one!

Missade helt.. STORT GRATTIS!! Gud så underbart! Önskar er all lycka!!
  • Hjärtefröjd
    körsbärspajen skrev 2012-03-13 19:07:22 följande:
    Det stämmer inte, jag startade i maj förra året och det var inga problem. Dock verkar de tyvärr ha riktigt fullbokat de närmaste månaderna.
  • mbo
    Hjärtefröjd skrev 2012-03-13 16:46:45 följande:
    Jag blir nästan bara ledsen och stressad när jag träffar gravida vänner... tyvärr, jag skulle gärna vilja bli glad för deras skull.

Känner igen mig i det du skriver. Det bästa jag gjort för mig själv är att acceptera att jag inte kan bli glad för andras graviditeter. Det gör att jag inte känner lika dåligt samvete lägre. Men jag önskar frotfarande att jag skulle kunna bli glad men kräver det ite av mig själv.

Kram
Svar på tråden rmc linköping - ivf