• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • körsbärspajen
    minime85 skrev 2012-03-19 13:25:19 följande:
    Nu när jag ringer och frågar var vår kallelse är så säger sköterskan att väntetiden för ivf-samtal är TVÅ MÅNADER!? Wtf??? Hur kan inte Elisabeth vara uppdaterad på hur långa kötider de har!? Jävla pissdag det här blev då...........
    Linköping i ett nötskalSkrikandes
  • minime85

Man förväntar sig att de ska vara professionella, fy vad jag är besviken!!

Jahopp, då blir det behandlingsstart till hösten då Gråter

• körsbärspajen
    minime85 skrev 2012-03-19 14:37:53 följande:
    Man förväntar sig att de ska vara professionella, fy vad jag är besviken!!

Jahopp, då blir det behandlingsstart till hösten då Gråter
    Vi fick hem brevet om tiden 6 veckor innan så det kan ju dröja ett tag till info mötet tyvärr så skulle tro ni får starta direkt efter sommaren!
  • bebisdrömmar

Ojdå! Har nog haft otrolig tur då, för vi har aldrig upplevt något strul från Linköping. För oss var det min gyn som segade och ville vänta och testa Pergotime tusen gånger fast det inte hjälpte ett dugg! Blev skönt näg vi äntligen kom till Linköping och det gick undan lite! Det är jobbigt att behöva vänta och känna att tiden rinner iväg.

• FineS

Fick dag för spraystart idag, 7:e april är vi igång igen.. Några fler som börjar ungefär då?

• minime85

Gissa vad som låg i brevlådan och väntade på oss idag?! En tid till rmc för ivf-samtal nu på onsdag (den 28e)!! Skrattande Helt oväntat! Men så står det ju oxå att det är en "extramottagning" så därför blev det kort varsel. Tur att både jag och sambon kan då ;)

Även om vi nu inte hinner påbörja någon behandling innan sommaren så känns det iaf jättebra att komma in i kön! Nöjd tjej!

• FineS
    minime85 skrev 2012-03-22 18:02:49 följande:
    Vi ska btw träffa Elizabeth Glad
    Elisabeth är bra:) Vi hade också hon vid samtalet, men B vid själva IVF-behandlingen. Tyckte om dom båda!
  • Hjärtefröjd
    minime85 skrev 2012-03-22 18:02:49 följande:
    Vi ska btw träffa Elizabeth Glad
    Elisabeth är klart bäst, Barbara är helt okej... Karin har jag däremot ingen positiva upplevelser av.
Svar på tråden rmc linköping - ivf