• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • minime85
    Hjärtefröjd skrev 2012-03-28 19:17:15 följande:
    Oj vad härligt, de hade alltså inte fullt?
    Enligt Elisabeth så var det ju knappt någon kö alls för att få komma på infomöte men enligt sköterskorna var det 2 månaders väntetid. Så vet inte vad jag ska tro nu!? Hoppas ju som sagt att hon är bättre insatt i deras belastning nu! Flört
  • Hjärtefröjd
    cackaka skrev 2012-03-28 19:23:53 följande:
    Jag måste fråga om det är nån av er som gjort ostimulerat fet på rmc och om ni har varit tvugna att vänta en hel menscykel innan man får göra nästa försök med fet?
    Ja, alltid...
  • Hjärtefröjd
    cackaka skrev 2012-03-28 19:38:28 följande:
    Vet du varför man måste vänta?
    De påstår att resultatet blir dåligt annars, men flera andra kliniker jag har varit i kontakt med säger att man kan göra flera FET på rad utan att det påverkar resultatet det minsta.
  • FineS
    minime85 skrev 2012-03-29 11:50:58 följande:
    12e april börjar jag spraya Skrattande Längtar!
    Kul, jag börjar 7:e! Längtar jag med!!:)
  • Närvi2Blir3

Hej alla här inne!

Jag skulle vilja veta hur ni har upplevt bemötandet på RMC i Linköping?

Jag är riktigt besviken på bemötandet jag har fått, jag riktigt känner hur oviktig jag är i deras ögon..
    Och jag får olika svar beroende på vem jag pratar med osv..

Någon som känner eller har känt samma sak?       

• FineS

Jag är rätt nöjd so far.. Men har fortfarande 2 försök kvar.

Hur har det gått för dig?  

• cackaka

Jag kan tycka att det finns vissa på rmc som skulle må bra av att byta jobb men de gånger jag inte haft med dem att göra så tycker jag att bemötandet har varit bra.

Svar på tråden rmc linköping - ivf