Erica b skrev 2010-10-13 11:42:43 följande:
Åhh så tiden går sakta...ja vill träffa Barbara NU så ja får en aning om när vi kan tänkas komma igång me sprayer o allt därtill...är kontrollfreak o hatar att inte veta o kunna planera o försöka föreställa mig när var hur saker ska ske...det går ju inte när ja inte ens vet vilken månad man kanske ev sa börja...gah!!
Skulle vara kul att ngn som inte redigt börjat än skrev här med då ni som ruvar o har ÄP verkar bara vilja prata med varann, helt förståligt.
Ngn som väntar på första besöket som ja? Ngn som tycker det är apjobbigt att vänta? Ngn som väntat i snart 7 år som ja?
//Icka
Hej!
Jag är ju igång men skriver ändå
Från det att remissen skickats till vårt första besök gick det jättesnabbt,betydligt kortare väntetid än vi räknat med.
Hoppas ni får komma snart för dom stänger ju över jul o nyår så de vore ju synd om ni hamnade i kläm pga det.
Efter första besöket styrs ju din start av när du får din mens. Karin (som vi hade) ville inte vänta på min mens eftersom den är så oregelbunden så jag åt sånnadär tabletter (minns ej namnet) just för att få blödning så vi kunde sätta fart med sprayen sen
Hoppas ni får er tid snart