• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • mg79
    strumpa skrev 2010-10-19 15:32:22 följande:
    Åh jag håller tummarna, har en känsla av att det kommer gå bra för dig :)
    Hoppas att den känslan är riktig... ska upp i ottan i morgon och testa innan sambon åker till jobbet. Får väl se om jag orkar meddela resultatet här då..
  • HERO2009

Hej jag hoppar in här!
    Har varit på vårt första möte och väntar på cykeldag 21 nu.... Så den 3/11 börjar sprayningarna......
    Det är en skräckblandad förtjusning..... Man vill ju sååååå innerligt att det ska fungera på första försöket.

• mg79

Testade nyss, mer negativt än så kan det inte bli... Rynkar på näsan

Hade visserligen mycket rester efter gårdagens vaggis kvar i urinen, men jag tror inte det spelar någon roll..
    Trist..

• strumpa
    mg79 skrev 2010-10-20 04:51:16 följande:

Testade nyss, mer negativt än så kan det inte bli... Rynkar på näsan

Hade visserligen mycket rester efter gårdagens vaggis kvar i urinen, men jag tror inte det spelar någon roll..
    Trist..

Neej, vad tråkigt mg, blir så ledsen för din skull ;(
  • Erica b

mg79- usch så trist, lider med dig!! stor kramHjärta

HERO2009- välkommen hit! Kul att få börja spraya, det längtar ja efter tyvärr kommer ja nog inte få börja förens dec el jan mensen om ja räknat rätt o det ä aptrist...pga julen. Lycka t!

• FRULILA

mg79: Neej vad tråkigt.

Jag har 5 dagar till TD och känner inga symtom alls. Lite lättare mollvärk men det kan ju även vara tecken på att mensen kan komma. Hoppas mer på ett plus.

• FRULILA

Hoppas insättning går bra idag Strumpa!

• Mumlan74
    hej hej! får jag också hoppa in här? Vi var på vårt första besök i Linköping i måndags. Träffade Karin, som kändes jättebra. jag tajmade in mensen precis för att få göra ett långt protokoll innan julen då den kom i söndags.

Väntrum{#emotions_dlg.flower}
    Erica B: första läkarbesök 26 okt.
    majsanna: Minus på 2:a ivf den 17/9.
    Strössel: Inväntar blödning så jag kan börja med ivf 2.
    Grynets Gryta: inväntar dec-mens, för att kunna påbörja IVF1b.
    Mumlan74: har spraystart 6/11. IVF nr 2, men första på RMC

Sprayare/sprutar{#emotions_dlg.flower}
    Lärkan80: IVF 1, spraystart 16/9, väntar på blödning...
    Karli: IVF 1, spraystart 5/10

Sprutare{#emotions_dlg.flower}
    FRULILA: IVF 1, sprutstart 28/9, VUL 4/10

Rödluvan: IVF 1, spraystart 17/9, sprutstart 6/10 VUL och blodprov 11/10
    Mmiaa: IVF 2, spraystart 29/9, sprutstart 14/10, VUL 20/10

Äggplockning{#emotions_dlg.flower}
    strumpa: IVF 1, sprutstart 5/10 Puregon, VUL och blodprov 13/10, ÄP 18/10

Ruvare{#emotions_dlg.flower}
    LindaBell; IVF 2 (men 1:a syskonförsöket). TD 15/10
    mg79: IVF 1, två ägg återinsatta den 6/10, TD 20/10

Gravida Gravid
    1 Tea: IVF 1, spraystart Suprecur 26/7, sprutstart 17/8 Menopur, Äggplock 27/8, DET 30/8, PLUS på grav.test 13/9
    Piggelin: IVF 2, Spraystart 10/8, Sprutstart puregon 26/8. Äggplock 6/9, ET 9/9, TD 22/9 positivt
  • Karli

mg 79: Kram till dej!

Jag skulle på läkarbesök idag på morronen för ultraljud,blodprov och lära mej sprutorna!
    Eftersom min blödning inte kommit ringde jag L-köping och dom ville då att jag skulle spraya en vecka till.
    Avbokade tiden i morse och fick en ny om en vecka.
    Efter några timmar ja DÅ kommer blödningen såklart
    Ska ringa direkt imorron och fråga om vi kan ta de tidigare,såååå typiskt att de kommer samma dag!
    Man vill ju lixom igång med resten

Svar på tråden rmc linköping - ivf