• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Erica b

Jag är nedreglerad o ska ta första injektionen menopur NU
    Underbart!
    Kram

• pållan

Erica b: härligt! Hoppas på många fina äggblåsor nu! Hur länge sprayade du?

• FRU  LILA

Lycka till med nästa steg i behandlingen.

• Erica b
    pållan skrev 2011-02-03 09:29:06 följande:
    Erica b: härligt! Hoppas på många fina äggblåsor nu! Hur länge sprayade du?
    ja sprayade exakt 2 veckor, fick blödningen på dag 12!

Tack =)

idag har ja ett tryck precis där ja tog sprutan, känns läbbigt men inte ont alls utan me som ja har ett bråck på magen som vill ut? ja kommer på mej själv med att hålla handen på magen hela tiden där det känns, skumt =)
  • emsm

Vi är oxå i Linköping. Plockade 25/1 och satte tillbaka 27I1....

Nu håller vi tummarna!

• FRU  LILA

Emsm: Lycka till med ruvartiden. Är det ert första försök?

• Erica b
    emsm skrev 2011-02-04 14:11:10 följande:
    Vi är oxå i Linköping. Plockade 25/1 och satte tillbaka 27I1....

Nu håller vi tummarna!
    SPÄNNANDE! Lycka t! testdag?
  • emsm

Vårt första försök! Och testdag på torsdag den 10/2..så snart. Men en massa "symptom" har redan visat sig så det ser ljust ut...men man vet ju aldrig så noga :/

• Erica b
    emsm skrev 2011-02-05 09:09:32 följande:
    Vårt första försök! Och testdag på torsdag den 10/2..så snart. Men en massa "symptom" har redan visat sig så det ser ljust ut...men man vet ju aldrig så noga :/
    hoppas verkligen att dina symtom visar rätt!
    Lycka t på torsdag!

ja tar spruta 5 ikv, RMC på tisdag. Ska bli kul att se om det hänt ngt, ngn som vet vad man brukar se efter en veckas sprutande?
    Är trött på all väntan, o då kan ja inte ens tänka mej ruvartiden!!! Samtidigt vill ja att tiden ska stå still så ja slipper den dagen ev missfall kommer.
    Inte positivt inställd idag.
  • FRU  LILA

Efter en veckas sprutande fick jag tid för äggplock. Det gick fort för mig och äggblåsorna växte snabbare än väntat och jag blev överstimulerad. Men du kanske får äggplockstid snart då Erica b.

Svar på tråden rmc linköping - ivf