• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Erica b
    FRU LILA skrev 2011-02-06 18:22:11 följande:
    Efter en veckas sprutande fick jag tid för äggplock. Det gick fort för mig och äggblåsorna växte snabbare än väntat och jag blev överstimulerad. Men du kanske får äggplockstid snart då Erica b.
    okej där ser man, hur många dagar sprutade dudå? ja hoppas på tid på tis, preliminär satt vecka är 7...
    kram
  • FRU  LILA

jag tog nog sprutor 9-10 dagar, tror jag.

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-02-06 18:55:04 följande:

jag tog nog sprutor 9-10 dagar, tror jag.

okej, det 'är så br med er experter man kan fråga det man undrar =) kram
  • FRU  LILA

Får fråga hur mycket du vill. Sen är vi alla olika och svarar olika på medicinerna. Bara att fråga på.

• strössel

Gjorde ett FET den 28/1 på RMC smygtestat på ruvardag 9 & 10 och fick ett plus TD nu på fredag 11/2 !

• emsm
    strössel skrev 2011-02-07 12:15:28 följande:
    Gjorde ett FET den 28/1 på RMC smygtestat på ruvardag 9 & 10 och fick ett plus TD nu på fredag 11/2 !
    Så du vågade testa innan?? Är såååå sugen själv men är på tok för feg så jag får snällt (men oootroligt otåligt) vänta  till tors jag...
  • strössel
    emsm skrev 2011-02-07 12:17:17 följande:
    Så du vågade testa innan?? Är såååå sugen själv men är på tok för feg så jag får snällt (men oootroligt otåligt) vänta  till tors jag...
    Jag fick jätteont i magen i går grät och trodde jag skulle få mens. Så jag tänkte det spelar ju ingen roll om jag smygtestar så kom strecken redan direkt när kisset gick förbi fönstret.

Har du gjort ett färskförsök ? Då kanske äl sprutan kan ge ett felaktigt resultat. Jag gjorde ju ett ostimulerat utan några sprutor medicin.
  • FRU  LILA

Måste gratta dig Strössel i denna tråd också. Stort grattis, så roligt.

• strössel
    FRU LILA skrev 2011-02-07 12:23:40 följande:

Måste gratta dig Strössel i denna tråd också. Stort grattis, så roligt.

Haha tack Fru Lila kul att vi går på samma klinik !
  • FRU  LILA

Jajamän. Men då gjorde inte långa behandlingen nu väl utan tog från frysen?

Svar på tråden rmc linköping - ivf