jenne7502 skrev 2010-10-04 12:57:34 följande:
VI var på rutinultraljud idag och allt såg väldigt bra ut vilket var skönt eftersom jag haft så många och starka sammandragningar i helgen. Väldigt skönt. Men tyvärr flyttade hon fram mig fyra dagar, till 4 mars, och just nu känns det mer som fyra månader istället för fyra dagar. Det är som en hel evighet kvar...
Dessutom tog vi reda på könet och vi fick reda på att det blir en pojke. Jag har önskat mig och liksom ställt in mig på en dotter så det kändes lite som en kalldusch. Självklart kommer det att bli jättebra sen, men just nu känns det faktiskt som en besvikelse, det är liksom inte den bild jag haft framför mig. Det känns bra att jag har fem månader på mig att vänja mig vid detta. Usch, det blev lite konstigt det här, det är ju alldeles för bortskämt att bli besviken över könet när jag ju vet att det faktiskt inte spelar någon roll.
Grattis till lyckat UL!
Just av den anledningen du skriver så vill jag inte kolla kön. Skulle oxå tycka det var roligt med en tjej och tänkte så sist oxå. Den sekunden vår lille kille var ute så var de tankarna, helt ärligt, borta. Jag vill inte känna mig besviken på något som sedan man inte ens kommer förstå att man funderade på, om ni förstår hur jag menar? Jag lovar, när din kille är ute så kommer det bara vara han

. För övrigt så minns jag att jag tänkte att min son inte alls såg ut som ngt jag föreställt mig, vad nu det var.....
Vad gäller datum så kan ju plutt komma 4 dagar tidigt...eller sent

. Jag gick över 2 v sist.