jenne7502 skrev 2010-09-26 22:22:44 följande:
Väntar fortfarande på att känna sparkar, går in i vecka 19 imorgon och är fortfarande lite orolig att babyn inte ska leva, även om jag redan sett den 4 gånger. Oron efter mitt MA sitter i. Men jag blir ju tjockare varje dag så det borde vara ett gott tecken.
Hu det förstår jag verkligen att man oroar sig extra mycket om man har varit med om! Men det är ju väldigt ovanligt att det händer något nu när du redan sett den lilla

JAg vet inte om jag kände sparkar direkt så tidigt, men jag kände något slags "krafsande", har för mig att det kom i vecka 20-21 då jag verkligen kände (första barnet), nu bånglar det som bara den så magen står i vågor! Är i v 28 nu, och just kommit in i tredje trimestern
Har anmält mig till yogakurs för gravida idag! Ingen av er som tänkt gå..? FInns hur många som helst men många var fulla (eller väldigt dyra), nu har jag preliminäranmält mig till Barnmorskorna på VÄstermalm och Centralbadet, får se vilken det blir.
Pratat med chefen om min om min ledighet idag, han hade en bra inställning och var inte alls så noga med att man måste meddela två månader innan, kändes skönt!
Lady My: jobbigt med dåliga blodvärden, hoppas det blir bättre! Man är ju trött och flåsig så det räcker ändå

Har också lågt bloddtryck, 100/60 men känner inget utav det (fast mitt blodvärde var 125 så det var ingen fara), tror jag ligger rätt lågt jämt.
Tack för upplysningen av vad treggings är

då har jag ett par sådana, fast inte mamma-modell så det börjar åka ner i bak när magen växer...det gör den i rasande fart nu! Gått upp 8-9 kg nu....