Tack snälla ni!!! Ja det är verkligen fantastiskt. Känns lite overkligt fortfarande, så kort tid sen sist jag var gravid ju. V11 imorrn, vi har räknat preliminärt att det blir 4 september. Ganska precis ett och ett halvt år emellan med andra ord. Hur långt är det mellan era LadyMy? För- och nackdelar med tätt emellan? Vi räknar med en tuff höst (och ännu längre...) men att fördelarna ändå kommer överväga längre fram. Kommer kanske kunna leka bra ihop, ganska samma nivå när man går på museum, djurpark, etc... Ja jag vet inte, det är 3 år mellan mig och min syster och det funkade oxå hur bra som helst.
Idag tog Philip sina första steg utan stöd! Fick med det på film så jag ska lägga upp det på Youtube så syrran får se. Brukar lägga upp små snuttar när det är nåt speciellt så hon kan få hänga med, sen raderar jag när hon kollat. :) Tack och lov för tekniken när man bor långt ifrån varandra!
Jag blir oxå tokig på alla åsikter ang. amning. Jag har mest råkat ut för äldre generationers tyckande, men även jämnåriga kollegor har lagt sig i och ska veta om man ammar, hur mycket, hur länge, varför, varför inte, bla, bla, bla... Suck!!! Man är konstant fast i ett korsdrag av åsikter och det är bara omöjligt att göra alla till lags. Bäst då att göra sin egen familj till lags och göra precis som man själv tycker!
Å, V9, vad är det för datum? Jag har inte köpt ny inlaga till min kalender eftersom jag försökte vara modern och använda den i telefonen, men den och jag kommer inte riktigt överens så just nu består mitt planerande av en hög knöliga post-it-lappar i jackfickan.
Jag är ledig vissa vardagar så har jag tur kanske det är en sån vecka å då ses jag gärna! Helgen den 18:e februari fyller mycket riktigt Philip så då är vi upptagna med tjocka släkten här hemma. :)
Skrattade gott åt synen jag fick av dig Golden i Noras spjälsäng! Haha, ja vad gör man inte för att de ska må bra. Underbart! :)
I helgen är jag och Philip ensamma. H ska till Åre med jobbet, skönt för honom med lite minisemester. Vi ska åka till både mormor och morfar och mysa så vi kommer ha det bra vi oxå.
Sköt om er allihop!
Kram!