• saltgurkan

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Hej!

försökte hitta en tråd som var lite mer specificerad för oss som är över 30 och väntar barn i mars 2011. Det vore roligt att följas åt under graviditeten och kunna hjälpa varandra med bra råd, vad man gör med dessa förbaskade finnar, var man köper bästa vagnen till om gravidyoga är bra eller inte... 

vi får ser om och hur tråden utvecklas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 15:32

BF LISTA:
    Saltgurkan 6 mars (Flicka)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 14:07

BF lista

Haligh 25/12
    Roszi 23/1 (vet ej kön)*
    LadyMy 5/2
    Ninus 10/2 (pojke)
    Jenne 4/3 (pojke)
    Saltgurkan 6/3 (flicka)
    Golden Robot 8/3

• Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
  • Haligh

Jag ses gärna nere vid vagnarna, om du är i tid annars är restaurangen högst upp, den är dock rätt stor så inte alldeles lätt att hitta varann!

• Golden Robot

Haha, OK Jag hittar till restaurangen, och hittar säkert er där också. Tänkte bara så jag inte står därnere och väntar, så är alla redan på plats

• Roszi

Hej Jag försöker ocskså komma i tid. Men missar jag en buss etc så blir jag 15 min sen.Så i såfall kommer jag upp. Ses snart!

• NyaMy

Vi missar som vanligt. J är fortfarande dålig i magen. Tror inte det smittar, men vill inte vara långt hemifrån.... Ska dessutom till London på to så har lite att fixa. Hoppas ni har trevligt!

• Haligh
    LadyMy skrev 2011-11-30 21:48:49 följande:
    Nu går Julian
    Men va!!! Grattis (säger man det?), vad häftigt! Hoppas det inte blir en massa blåmärken framöver   Vad synd att ni ine kom häromdagen, har inte sett J sedan han var en liten plutt!

Sigrid släpper inte taget,  om man håller henne kan hon stå utan stöd några sekunder men så fort hon märker så bums ner på rumpan! Hon blev 11 månader igår så vi får se om det blir några steg före 1-årsdagen!

Det var väldigt kul att se alla häromdagen, jag går gärna dit igen!

Tänkte göra ett försök på Friskis idag, sist för ca en månad sen gick det inte alls, men nu så är hon mycket mer självständig häe hemma så jag´tror det kan funka. Igår var vi ute  i Hagaparken och åt lunch på Fjärilshuset; kan verkligen rekommenderas! Fint och stort och jättegod strömming k
  • Ninus

Men oj! Grattis LadyMy! Om det som sagt är så man säger. Det var tråkigt att ni inte kunde komma sist. Jag ses gärna en sväng till innan jul, har inte mycket inbokat i veckorna. Rum för barn tycker jag var superbra! Som ett stort Öppna förskolan, går gärna dit igen!
    Nu måste jag jaga ifatt marodören här hemma. Hittills idag har det blivit en nedriven krukväxt, nyvattnad såklart. :(

• NyaMy

Ja, alltså, går och går, stapplar mot oss . Inte så att han traskar omkring. Tar sina första steg är nog mer korrekt.
    Har varit i London och hälsat på kompis. Underbart att få lite egentid! Totalt söndershoppad, men det känns helt ok ändå.

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?