• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Bridis

Borde ju inte ens ge mig in i diskussionen men ärligt hur svårt kan det vara?

Vissa har små kukar andra har stora.
    Vissa har slappa fittor andra har tajta.
    Vissa gillar tycker storleken på kuk/fitta spelar roll (åt det en eller andra hållet) andra inte.

Lycka till hitta det man gillar och att de man hittar gillar det man har att erbjuda. Skulle det krisa sig ordenligt kan ju kvinnor alltid lära sig knipa eller operera sig, män har ju bara möjligheten att operera för att ändra på det men det vore ju tråkigt om det ska behöva gå såpass långt får något av könen att man ska ta till den metoden.

Var trevliga och respektfulla mot dina medmänniskor det har du igen.

Nu var allt sagt som går att säga om ämnet.

• Anonym (Själv liten)
    Herr Häst skrev 2010-08-26 18:01:57 följande:
    Att kvinnor föredrar stora kukar (huvudsakligen grova, vilket också bekräftas av de kvinnorna som uttalat sig här) beror på att nervcellerna i kvinnans blygdläppar (de sitter huvudsakligen vid själva mynningen, inte så mycket längre in) stimuleras när blygdläpparna töjs ut. Mer töjande betyder alltså mer stimulans. Smal snopp = inte så mycket stimulans, inte så mycket känsla. Grov kuk = mycket stimulans, mycket känsla. Sedan finns det såklart en övre gräns, där töjandet börjar gå över i ett sprickande och detta uppskattas nog inte av så många kvinnor. Men eftersom slidan kan frambringa ett barn så är det kanske inte så förvånande att det inte direkt är ett jättevanligt problem att kuken är för grov...
    Javisst sitter de flesta nervcellerna i mynningen, och det talar för att kuken inte måste vara särskilt lång för att det ska bli skönt för kvinnan. Men att den däremot måste vara grov är inte sant. OK, var gränsen neråt går vet jag inte, men med mina 10 cm - som inte anses vara så grovt - så kan jag tala om att det går alldeles utmärkt att få kvinnor att tappa andan av penetrationen. Det är bara en fråga om teknik, lyhördhet och upptäckarglädje. Visst, det kanske kräver lite mer av innehavaren av en smalare kuk att få till den känslan hos kvinnan, men underlättas ju inte om mannen är rädd att inte räcka till och/eller om kvinnan i förväg har bestämt sig för att en smal kuk aldrig kan vara skön.
  • JeyPew

Ja ni tjejer som säger ni testat +20, och tycker 17-18 är "normal" storlek, hur ser era CM mått ut igentligen?
    Och nu ska jag inte överdriva jag har +20. Och jag kan säga så här.... det är med en tjej som inte fått ont.
    Och jag skulle jätte gärna bli av med 5 cm, så jag hamnar i eran "normala" storlek...........
    Sen undrar jag, vad är det ni blivit upptryckta med igentligen? En petflaska?

• auster

Klart tjejer uppskattar en välhängd kille. Men omkrets och textur är lika viktiga. Tjock och ådrig ska den vara. Och inte skev. Allt enligt min sambo och egna efterforskningar i ämnet.

Annars uppskattar tjejer killar som har 20 cm tunga och som kan andas genom öronen

• Herr Häst
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-26 18:45:56 följande:
    Javisst sitter de flesta nervcellerna i mynningen, och det talar för att kuken inte måste vara särskilt lång för att det ska bli skönt för kvinnan. Men att den däremot måste vara grov är inte sant. OK, var gränsen neråt går vet jag inte, men med mina 10 cm - som inte anses vara så grovt - så kan jag tala om att det går alldeles utmärkt att få kvinnor att tappa andan av penetrationen. Det är bara en fråga om teknik, lyhördhet och upptäckarglädje. Visst, det kanske kräver lite mer av innehavaren av en smalare kuk att få till den känslan hos kvinnan, men underlättas ju inte om mannen är rädd att inte räcka till och/eller om kvinnan i förväg har bestämt sig för att en smal kuk aldrig kan vara skön.
    Ja, det var väl vad jag sa? Längden är inte sällan ett problem, eftersom det gör ganska duktigt ont i kvinnan om man rammar upp ollonet i hennes livmoderhals. Dock finns det kvinnor som uppskattar den sortens smärta. Har pratat med en kvinna som gillade känslan eftersom den påminde henne om att kuken var och knackade på porten till hennes livmoder. Hon tyckte att det fick henne att känna sig mer som en kvinna. Men hon tände iofs väldigt mycket på tanken på att bli befruktad. Och så har vi som sagt det visuella och det symboliska.

Angående grovleken så stämmer det säkert att män med smala kukar fortfarande kan tillfredställa kvinnor, men det kräver som sagt mer av innehavaren. Att mannen är rädd att inte räcka till är förstås ett problem för honom, men jag tror ärligt talat inte att småkukade män får bättre självförtroende av att alla kvinnor ljuger om sina preferenser och låtsas tycka att storleken inte har någon betydelse. Ytligt sett kanske det känns bättre, men sanningen kommer att sippra igenom ändå, och då kommer det bara kännas värre när de inser att kvinnorna ljuger, åtminstone för de småkukade männen som har tillräckligt med hjärnceller för att börja spekulera i hur mycket kvinnorna ljuger...

Att en kvinna bestämt sig i förväg. Tja, hon kanske helt enkelt vet att små snoppar inte funkar för henne?
  • Herr Häst
    JeyPew skrev 2010-08-26 22:05:09 följande:
    Ja ni tjejer som säger ni testat +20, och tycker 17-18 är "normal" storlek, hur ser era CM mått ut igentligen?
    Och nu ska jag inte överdriva jag har +20. Och jag kan säga så här.... det är med en tjej som inte fått ont.
    Och jag skulle jätte gärna bli av med 5 cm, så jag hamnar i eran "normala" storlek...........
    Ja, du har säkert en +20 plus kuk. Män som har den storleken på kuk brukar ju beklaga sig över sin size och uttrycka sig nedvärderande och bittert mot kvinnor som uppskattar den kukstorlek han har.

Dessutom brukar de registrera konton på familjeliv utan att fylla i någonting om sig själva bara för att just skriva sagda bittra och nedvärderande inlägg... Drömmer
  • StinaFia
    JeyPew skrev 2010-08-26 22:05:09 följande:
    ja, faktum är att jag haft sex med en kille i din storlek, och jag sprack med följden att jag inte kände ett skvatt efter det... jag begriper inte hur man kan vara trång OCH hävda att en 20 cm är skönast om man inte är en smärtslyna som jag... ALLA kan väl inte vara smärtslynor? det intrycket får jag iaf inte i andra trådar... kanske samlas alla kvinns som älskar smärta här..? fast TS med anhang är då inte ugis iaf Kräks
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-27 06:14:24 följande:
    ja, faktum är att jag haft sex med en kille i din storlek, och jag sprack med följden att jag inte kände ett skvatt efter det... jag begriper inte hur man kan vara trång OCH hävda att en 20 cm är skönast om man inte är en smärtslyna som jag... ALLA kan väl inte vara smärtslynor? det intrycket får jag iaf inte i andra trådar... kanske samlas alla kvinns som älskar smärta här..? fast TS med anhang är då inte ugis iaf Kräks
    Det hade jag inte tänkt på..

Jag är inte 20+ men kan "kompensera" på många trevliga sätt. Bara PMa mig så kan "vi" nog hitta på lite lekar som kommer få er att profylaxandas och mer. Flört
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:45:29 följande:
    Även "hängläppar" kan vara sexigt
    om du tyckte det var osexigt, skulle du då skicka hem henne under ideliga skrattanfall?
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!