Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-26 18:45:56 följande:
Javisst sitter de flesta nervcellerna i mynningen, och det talar för att kuken inte måste vara särskilt lång för att det ska bli skönt för kvinnan. Men att den däremot måste vara grov är inte sant. OK, var gränsen neråt går vet jag inte, men med mina 10 cm - som inte anses vara så grovt - så kan jag tala om att det går alldeles utmärkt att få kvinnor att tappa andan av penetrationen. Det är bara en fråga om teknik, lyhördhet och upptäckarglädje. Visst, det kanske kräver lite mer av innehavaren av en smalare kuk att få till den känslan hos kvinnan, men underlättas ju inte om mannen är rädd att inte räcka till och/eller om kvinnan i förväg har bestämt sig för att en smal kuk aldrig kan vara skön.
Ja, det var väl vad jag sa? Längden är inte sällan ett problem, eftersom det gör ganska duktigt ont i kvinnan om man rammar upp ollonet i hennes livmoderhals. Dock finns det kvinnor som uppskattar den sortens smärta. Har pratat med en kvinna som gillade känslan eftersom den påminde henne om att kuken var och knackade på porten till hennes livmoder. Hon tyckte att det fick henne att känna sig mer som en kvinna. Men hon tände iofs väldigt mycket på tanken på att bli befruktad. Och så har vi som sagt det visuella och det symboliska.
Angående grovleken så stämmer det säkert att män med smala kukar fortfarande kan tillfredställa kvinnor, men det kräver som sagt mer av innehavaren. Att mannen är rädd att inte räcka till är förstås ett problem för honom, men jag tror ärligt talat inte att småkukade män får bättre självförtroende av att alla kvinnor ljuger om sina preferenser och låtsas tycka att storleken inte har någon betydelse. Ytligt sett kanske det känns bättre, men sanningen kommer att sippra igenom ändå, och då kommer det bara kännas värre när de inser att kvinnorna ljuger, åtminstone för de småkukade männen som har tillräckligt med hjärnceller för att börja spekulera i hur mycket kvinnorna ljuger...
Att en kvinna bestämt sig i förväg. Tja, hon kanske helt enkelt vet att små snoppar inte funkar för henne?