• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • minya
    amisej skrev 2010-10-09 15:18:37 följande:
    Shit idag sa de bara paff. Ingen svullen mage, mår bra, inga "mensvärk" eller nått...
    Känner bara att ja e ganska irriterad. Typiskt när ja ska ha fin besök på middag ikväll :S
    vaddå "typiskt", ingen mage, inge värk... njut av det bra istället  för att fokusera på det dåliga
  • minya
    MissSindra skrev 2010-10-09 19:06:44 följande:
    Tror hennes typiskt berodde på att hon kände sig irriterad =)
    jo det fattade jag
  • minya
    OoSOLINoO skrev 2010-10-09 11:46:56 följande:
    Med min son har jag för mig att jag kände första gången i v 16-17.
    vecka 16 (15+?) kände jag, låg på mage och kände hur de sprattlade långt inne i magen, nästan kittlades
  • jakeline
    minya skrev 2010-10-09 12:13:02 följande:
    känns inte "naturligt" för mig helt enkelt, mina tuttar som jag gärna vill ha för mig själv.. 
    Okej.  
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • ljusgläntan3030
    amisej skrev 2010-10-08 22:30:09 följande:
    hjälp...

Är de bara jag som e sjukt uppblåst. Kan inte knäppa byxerna, magen e sten hård. Ser ut o vara i 3 4 månaden.
    Folk har frågat ifall ja e gravid, har ba sagt att ja har gått upp i vikt o att ja har mens :S
    Får gå runt med stora tröjer på jobbet.
    Ska man vara så här stor eller och varför e de så?

Vet någon i vilken vecka de e när man kan känna av att bebisen rör på sig inne i magen?? :D
    ja mina byxor spänner nu och det är jätteobehaligt, funderar på att köpa mammabyxor men redan!? känns så tidigt.. jag är i vecka 10.
    ~ Bf 12 maj 2011 ~
  • Friida11

Tänkte bara höra med er tjejer, hur är er molvärk? Min liksom kommer och går och ibland är den kraftigare och ibland inte.. Är rädd för att bebis inte lever i magen pgr av smärtan jag har.. Men har inte några tecken alls på blod eller liknande och mina grav symptom är starka.. Kan bebis vara död i magen ändå ??

Tacksam för svar!

• Jean
    Friida11 skrev 2010-10-10 00:44:28 följande:
    Tänkte bara höra med er tjejer, hur är er molvärk? Min liksom kommer och går och ibland är den kraftigare och ibland inte.. Är rädd för att bebis inte lever i magen pgr av smärtan jag har.. Men har inte några tecken alls på blod eller liknande och mina grav symptom är starka.. Kan bebis vara död i magen ändå ??

Tacksam för svar!
    Hej Maggan08!
    Tvarr sa far man inte prata om missfall och oro for den i denna trad men om jag vore du skulle jag forsoka slappna av och inte tanka daliga tankar utan njuta av att du ar gravid. Dom flesta har inne verkar ha molvark till och fran, sjalv har jag inte haft mycke alls. Min tanke ar lite att oroar man sig kan de handa men om man slappnar av och tanker positiv sa har man battre chanser...

Visst kan ett foster vara dott i magen, detta hande min kompis. De konstaterades att fostret varit dott en manad. Men oftast i missfall sa har man ont och har kraftiga blodningar. Sma blodningar ska man tydligen inte vara radd for heller. Om du inte kan stilla din oro kontakta BM och fa rad fran dom.
  • Moi Mokulat
    minya skrev 2010-10-09 12:13:02 följande:
    känns inte "naturligt" för mig helt enkelt, mina tuttar som jag gärna vill ha för mig själv.. 
    Känner igen detta så kännde jag också, men jag gav det en chans och de gick jätte bra.
    Var mer rädd för att amma än föda.
  • Nojnen
    Friida11 skrev 2010-10-10 00:44:28 följande:

Tacksam för svar!
    Vilken vecka är du i?
    För mig försvann "gravidsymtomen" när jag var i v.10-11. Molvärken kommer ibland och hälsar på typ var 3:e dag.
    Jag är inte orolig för att fostret ska vara dött, de flesta jag har pratat med upplever såna här "spökveckor".

Lycka till
    Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 3 maj 2011