skalbagge skrev 2010-10-10 13:02:26 följande:
Ursäkta vem är det som har sagt att man inte får prata om missfall och oro i min tråd? Om du läser första inlägget som är skrivet av mig så förstår du kanske att det är frittfram att prata om det. Jag har själv haft missfall i januari och känner oro ibland och då vill jag kunna skriva det i min tråd. Om du inte vill skriva eller läsa om oro så får du nog snällt hoppa av den här tråden och hitta en annan. I MIN TRÅD FÅR MAN SKRIVA OM PRECIS VILKA KÄNSLOR SOM HELST!!
Skalbagge! Jag tycker absolut att man ska fa skriva om oron for missfall i denna trad. Hit vill jag kunna vanda mig forst for att fa tips och rad fran sa manga andra i samma situation eller med tidigare erfarenhet. Ni ar ju fulla med information tjejer!!! Denna trad ar guld vard!
Men i tidigare diskusioner om missfall sa har jag last att folk ar trotta pa att hora om andras oro for de drar ner dom med. Sa sjalv sa passar jag mig for att fraga fragor jag har ibland tyvarr. Sa till mitt forsvar till det harliga inlagget till mig..... Sa kan du lasa nedan.
minya skrev 2010-09-28 11:40:43 följande:
snälla, kan inte ni som är supernojjiga över MF hoppa in på
www.familjeliv.se/Forum-2-286/
istället. Det är jobbigt för dom (iallafal mig) som inte är orolig men att sitta och läsa sida efter sida om alla "symptom på mf", man överväger till och med att hoppa ur tråden för man blir bara deppig av att sitta här och jag är inte alls en deppig person så känns helt galet.
Förstår er oro såklart men alla vill och definitivt behöver inte läsa om alla dessa nojjor över mf (har själv fått så vet hur de är) istället för att glädjas över graviditeten vi är i. Jag vill vara glad att jag är gravid, njuta av att må skit eller må bra, njuta av att kunna prata av mig hormoner eller hur jobbig vissa män är som inte förstår allt

vara glad över att vissa symptom äntligen börjar ge med sig så man kan bli människa igen.
Men de finns en hel sida med enbart dom som är oroliga för mf och det av en anledning antar jag.