• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • minya
    Jean skrev 2010-10-11 09:58:45 följande:
    Sorry minya
    ja och det diskussionsämne  avslutades och fick svar så frågan är varför du drar upp den igen om du nu inte bara är ute efter uppmärksamhet eller är väldigt  diskutionslysten. Vilket som så är de väldigt onödigt att prata om det igen, så "sorry" behöver du nog mer själv än vad jag behöver Flört
    Jean skrev 2010-10-11 10:08:49 följande:
    Va skont Maggan08!!! =)

Pa tal om har och traning.... Sa manga som sager till mig att inte farga haret under hela min gradivitet men jag tankte bara vanta tills efter v12 och sen kora pa med folie som vanligt sa de inte kommer direkt pa huden. Allt som kommer i kontakt med hud och gar in i blodomloppet nar val bebisen? Hur gor ni andra? Man vill ju inte se allt for hemsk ut i nio manader.....
    Traning da. Min lakare har sagt att bara ga och simma typ och man ska absolut inte starta nan ny tranings form nar man vantar. Har kort lite zumba innan men nu inget, tors man kora pa kanske da? Har ju bara en vecka kvar till vecka 12 nu. =) Skulle vara sa skont att fa mer energi, men vem vet man kanske dackar efter 5 min..
     jag har alltid färgat som vanligt, man kan ju läsa på förpackningarna vad de innehåller men mycket värre saker finns i maten än i färg till och med så de är ju hur noga man är  
    Starta nytt beror nog också på hur man börjar, många kör ju igång på max, de är aldrig bra ogravid som gravid, men börjar man lugnt och lyssnar på kroppen så ska de inte vara någon fara, blir man trött eller tar emot så pressa inte på utan ta en liten paus 
  • Jean

Har inte last nan sa kallad slut diskusion pa de men tycker bara att de varit sma komentarer har och dar om att vissa inte vill lasa oro om mf darav mitt sarkastisk eller va man nu ska kalla de.... What ever.

Ar frisor sen tidigare men fargar aldrig hemma utan gar pa salong och kor alltid folie, dom har ju aven battre ventilation sa de maste ju vara ok tycker man.

Far val borja kora lite latt traning da! =) Om man orkar... Ar helt slut nu nar man har jobbat tre dagar efter att ha legat pa soffan i tva veckor. Och ska sjalvklart pa ett i morn igen.

• minya
    jakeline skrev 2010-10-11 10:15:32 följande:
    vad skönt! Jag blev en soffpotatis förra graviditeten. Men nu känner jag att jag behöver röra på mig mer. Gissar att höftrullningar blir svårare med tiden dock... :P
    haha måste om inte annat se kul ut med en höggravid som gör höftrullningar  
    eller varför inte rockring med stor mage, det måste vara utmaning  
  • rose

Idag lyssnade jag på bebis med min Angelsound och jag hörde bebis fina hjärta SLÅ underbart och höra Hjärta Nu kan jag vara lugn   ska på VUL på måndag längtar

• Jean
    rose skrev 2010-10-11 11:19:30 följande:
    Idag lyssnade jag på bebis med min Angelsound och jag hörde bebis fina hjärta SLÅ underbart och höra Hjärta Nu kan jag vara lugn   ska på VUL på måndag längtar
    Va ballt! Aldrig hort talas om de. En san kanske man skulle inskaffa... =)
  • jakeline
    minya skrev 2010-10-11 11:18:29 följande:
    vad skönt! Jag blev en soffpotatis förra graviditeten. Men nu känner jag att jag behöver röra på mig mer. Gissar att höftrullningar blir svårare med tiden dock... :P
    haha måste om inte annat se kul ut med en höggravid som gör höftrullningar  
    eller varför inte rockring med stor mage, det måste vara utmaning  
    *fniss* alltså jag kunde knappt dansa alls på slutet förra gången. Var på bröllop i september (födde ju i dec) och kände för att shejka lite, men det blev mest steg åt sidan och tillbaka ala mellanstadiedisco... totalt stel i höfterna... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • LillEm

Hjälp, är det någon fler än jag som börjar få mage i v. 11 med första graviditeten!?
    Måste nog berätta för chefen på jobbet nu i veckan innan det blir alldeles för uppenbart.

• rose
    Jean skrev 2010-10-11 11:45:58 följande:
    Va ballt! Aldrig hort talas om de. En san kanske man skulle inskaffa... =)
    ja det är lite mys och höra. Men inget man ska lyssna ofta på för det är inte bra men nån gång i bland skadar inget
  • minya
    jakeline skrev 2010-10-11 12:33:11 följande:
    *fniss* alltså jag kunde knappt dansa alls på slutet förra gången. Var på bröllop i september (födde ju i dec) och kände för att shejka lite, men det blev mest steg åt sidan och tillbaka ala mellanstadiedisco... totalt stel i höfterna... :P
    hehe men skam den som ger sig liksom  
    usch slutet av graviditeten kan man gärna slippa tycker jag  
  • Moi Mokulat

någon mer än jag som mår dåligt ofta?
    Jag mår illa (inte konstant), kan inte äta, kan inte sova, yr och spyr ibland efter jag ätit.
    Så här minns jag de inte med sonen.