• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Jodi
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 18:07:51 följande:
    sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!
    Åh nej, är så ledsen för din skull!!! Trots att man bara är gravid några veckor så hinner man ju ändå hoppas och få förväntningar! Styrkekramar, tänker på dig!
  • Lyckomia

we wish for a baby: Usch och fy vad dåligt jag mår när jag läser ditt inlägg! Tänk att världen vill en så ont ibland... Jag skickar mina varmaste kramar till dig!

• Pleco
    sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!
    Nej vad ledsamt, jag beklagar verkligen. Förstår inte vilken sorg livet ger oss ibland.
  • skalbagge
    Stackars stackars dig, fy vad jag lider med dig!!! Men jag undrar om man kan gå på styrkan i plusset på gravtesten? Jag fick missfall i Januari och jag testade för fullt hela tiden med gravtest och mitt pluss var superstarkt även dagen innan jag var på VUL och fick bekräftat att embryot var dött sedan två veckor tillbaka.

Jag håller tummarna för att du ska få ett positivt resultat imorgon på VUL.

Jag är själv väldigt nojjig för att få missfall igen men försöker hela tiden tänka posetivt och håller inte på att testa som jag gjorde förra gången.
  • novamedfamilj
    Näe fy vad arg jag blir!!! Jag har tänkt på dig så mycket dom senaste dagarna och verkligen hoppats att ni skulle klara graviditeten den här gången. Ju mer jag tänker på dig ju mer rinner tårarna längs mina kinder, det är ABSOLUT INTE synd om mig men jag känner verkligen med dig och din man/kille. Efter att jag läst din blogg och allt vad ni gått igenom så önskde jag er all lycka i världen. Jag hoppas ändå att det är fel på dom där j''la testen och att pyret i dig lever fortfarande.

Massa styrkekramar
  • Tid för barn 75
    Hej allihop!

Upptäckte att den senast bf-listan här ovan som ni lagt till inte är den rätta. Det saknas många på den. Jag lägger till listan har nedan, så ni som inte hittar er där lägg in er igen, eller hojta till så kan jag hjälpa er med det
    Ok, uppdaterar o lägger in mig själv igen!

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet
  • we wish for a baby

Tack för era värmande ord! De gör så ont i hjärtat, hur ska man våga hoppas igen :/ Tack Novamedfamilj vad roligt att höra att du läst min blogg, ja de här året har satt sina spår.. minst sagt! Kommer planera in i IVF så snart som möjligt igen måste ge kroppen lite vila att hämta sig igen bara, ger inte upp hoppet än om att få ringa in de nya året med en bebis i magen.. än finns de hopp än hur hopplöst de känns nu :/

• S0lstråle
    Härligt! Jag har plussat idag! Om allt går vägen så får vi vårt tredje barn omkring den 11 maj 2011. 
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Sassan - bf 11 maj, 3:e barnet
  • ljusgläntan3030
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 19:33:33 följande:
    Tack för era värmande ord! De gör så ont i hjärtat, hur ska man våga hoppas igen :/ Tack Novamedfamilj vad roligt att höra att du läst min blogg, ja de här året har satt sina spår.. minst sagt! Kommer planera in i IVF så snart som möjligt igen måste ge kroppen lite vila att hämta sig igen bara, ger inte upp hoppet än om att få ringa in de nya året med en bebis i magen.. än finns de hopp än hur hopplöst de känns nu :/
    om det inte går denna gång hoppas jag verkligen att ni lyckas snaart igen!! kram till er...
  • TeamX

we wish for a baby: näe vad tråkigt
    Det är inte rättvist ibland!! Styrkekramar till dig!

Svar på tråden BF maj 2011