we wish for a baby skrev 2010-09-03 18:07:51 följande:
sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!
Stackars stackars dig, fy vad jag lider med dig!!! Men jag undrar om man kan gå på styrkan i plusset på gravtesten? Jag fick missfall i Januari och jag testade för fullt hela tiden med gravtest och mitt pluss var superstarkt även dagen innan jag var på VUL och fick bekräftat att embryot var dött sedan två veckor tillbaka.
Jag håller tummarna för att du ska få ett positivt resultat imorgon på VUL.
Jag är själv väldigt nojjig för att få missfall igen men försöker hela tiden tänka posetivt och håller inte på att testa som jag gjorde förra gången.