• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • LiAnnA
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 18:07:51 följande:
    sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!
    Tänker på er, hoppas att statistiken "har fel" för er del...
  • LiAnnA
    Misswiren skrev 2010-09-03 16:07:20 följande:
    Sitter inne på akutmottagningen på kvinnokliniken. Väntetider och magen är upponer av oro.
    Suck!
    Vill veta vad blodet och det onda innebär. Är så rädd!
    Nej nej nej... hoppas det går bra! tankarna går till er ikväll...
  • LiAnnA
    TeamX skrev 2010-09-03 17:45:27 följande:
    Jag hoppar gärna in här...stratade just en liknande tråd innan jag såg denna.

Plussade idag och enligt "gravidverktyget" här på FL borde underverket födas i början av maj.

Grattis till er andra som fått PLUS!!
    Grattis till Plus !!
  • Lyckomia

Kl 23 kommer min sambo hem efter att ha varit utomlands på kurs i två veckor. Blir första gången vi ses sen jag ringde och berättade att han ska bli pappa. Sitter som ett barn på julafton och längtar ihjäl mig!!!

• Misswiren

Hej alla.

Jag är lika oviss som innan jag kom in på akuten, om ens lite värre.
    Dom varnade mig redan innan VUL att det inte alls va säkert dom skulle se ngt, pga av det va så tidigt.

Men ja. Mkt sant. Dom kunde se att jag va gravid och så, samt hinnsäcken eller vad hon sa (lyssande knappt, för paniken steg direkt), men hon kunde inte se ngt foster. Så som hon sa till mig så är det 50/50 på hur de kommer gå. Givetvis rann tårarna som bara den när sambon kramade mig hårt i korridorren och min pappa stod och väntade utanför. Jobbigt att behöva förklara när man egentligen knappt försod vad som va fel.

Har fått en ny tid den 14.e för att se om fostert syns då, eller om det är helt tomt.

Är så orolig och orolig i magen hela tiden.

Tänk...sån lycka när jag såg mitt plus, och nu är man...långt nere igen.

• Mary
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 18:07:51 följande:
    sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!
    Åh va tråkigt att höra :( Lider med dig... Så tråkigt att så många ska behöva vara med om missfall! Usch Rynkar på näsan.
  • Mary
    Misswiren skrev 2010-09-03 20:43:55 följande:
    Hej alla.

Jag är lika oviss som innan jag kom in på akuten, om ens lite värre.
    Dom varnade mig redan innan VUL att det inte alls va säkert dom skulle se ngt, pga av det va så tidigt.

Men ja. Mkt sant. Dom kunde se att jag va gravid och så, samt hinnsäcken eller vad hon sa (lyssande knappt, för paniken steg direkt), men hon kunde inte se ngt foster. Så som hon sa till mig så är det 50/50 på hur de kommer gå. Givetvis rann tårarna som bara den när sambon kramade mig hårt i korridorren och min pappa stod och väntade utanför. Jobbigt att behöva förklara när man egentligen knappt försod vad som va fel.

Har fått en ny tid den 14.e för att se om fostert syns då, eller om det är helt tomt.

Är så orolig och orolig i magen hela tiden.

Tänk...sån lycka när jag såg mitt plus, och nu är man...långt nere igen.
    Aww... Ovissheten är ju det jobbigaste Rynkar på näsan Skönt att du har en ny tid iallafall...
  • we wish for a baby

Misswiren : Förstår verkligenhur du känner, ska ringa till akuten själv imorgon för att få de bekräftat. Jobbigt att man kankse ska behöva gå och dra på de ytterligare ett par veckor för de är så tidigt än.....
    Styrke Kramar till dig vännen!

• Elisss

Hej på er alla här.
    Plussade igår, var tvungen att två då jag inte trodde det va sant, vi är så glada.Tyst
    Ha velat ha ett majbarn och nu blir det så
    Ha en son på 3½ som är överlycklig Glad

• Fröken Löken
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 19:33:33 följande:
    Tack för era värmande ord! De gör så ont i hjärtat, hur ska man våga hoppas igen :/ Tack Novamedfamilj vad roligt att höra att du läst min blogg, ja de här året har satt sina spår.. minst sagt! Kommer planera in i IVF så snart som möjligt igen måste ge kroppen lite vila att hämta sig igen bara, ger inte upp hoppet än om att få ringa in de nya året med en bebis i magen.. än finns de hopp än hur hopplöst de känns nu :/
    Usch och fy!! Kan inte sätta mig in hur det känns för er just nu!! Jag hoppas verkligen med att det blir ett positivt VUL imorgon!! Önskar man kunde göra något men maktlösheten står i vägen :(

Hoppas du/ni kan få någon sömn i natt! Jag tänker på er!

Många styrkekramar till er!!!
Svar på tråden BF maj 2011