we wish for a baby skrev 2010-09-03 13:35:49 följande:
Hej tjejer! Här inte humöret på topp... kissade på en sticka från testlagret i morse & använde mig då av mprgon urin, fick då ett ytte pytte svagt streck igen, gjorde ett igår kväll oxå & då fick i pricip inget streck om jag inte vetat att jag är gravid så hade jag nog inte förmått mig hitta de ;/ Så min stora fasa är att vi nu håller på att förlora även de här barnet..... usch! Kan inte tänka mig nåt annat eftersom jag i måndags hade ett lysande blått plus, fattar ingenting! Är alldeles tom i bollen, nu när jag skulle logga in på nätet så fick jag totalt hjärnsläpp & glömde internet koden som vi har haft samma i 6års tid, fick ringa min man på de sista förösket & fråga! han skulle köpa ett cb didital idag när han slutade jobbet eller vanligt hmm vet inte vad som kan va bäst. men jag hoppas de är fel på testlagret stickorna, men funderar samtidigt på varför de skulle vara de... fel på just MINA stickor?! Dom säljer ju hur många som helst så dom bör väl vara bra pålitliga? Ja fyy vilken lång väntan de blir nu fram till i eftermiddag då jag får hem cb testet, är de oxå svagare så vet jag ju vart de är på väg.... suck!
Oj, vilken jobbig sits. Jag vet inte alls hur jag själv skulle reagera, men eftersom man tänker mest på detta just nu. Det är lixom det som tar upp ens tankeutrymme och den mysiga känslan av att man är gravid... Så om det bara skulle försvinna skulle det inte vara så kul :(
Än så länge vet du ju inte hur det har gått... Men det är väl så som sagts tidigare. Att händer det så händer det. Då kommer man vara ledsen, men det kommer bli bättre igen...
Vi måste vara starka och kämpa vidare om det händer någon av oss. Och enligt statistiken så kommer det hända några av oss... Trist men sant, och då får vi stötta varandra att ta nya tag och se framåt!