• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Lyckomia

Nu har jag ringt BM och fått inskrivningstid 12 oktober... Känns som en evighet dit!!! Längtar som en tok och hoppas att krabaten vill stanna kvar i mig!

• Pleco

Det blir nog inget för oss, blöder som en gris och har inga tecken alls förutom trötthet, vilket säkerligen beror på blödningen. Hade tid på MVC på fredag, vet inte om jag ska gå dit eller inte. Just nu vill jag bara sluta blöda.

• Jane C

Hej Guys!!!
    Jag har börjat må lite mer ihållande illa men fortfarande så tacksam att det går att dölja på jobbet....hur vanligt är det att illamåendet blir värre och värre? Jag är så rädd att jag skall bli helt förlamad av illamående eller börja kräkas på jobbet så jag inte kan dölja min grav. Är ny på kontoret och vill inte berätta än, hade tänkt kring UL om magens storlek tillåter.

• we wish for a baby
    Tar bort mig från listan Gråter
    Men de verkar blivit lite kosntigt så någon kan väl göra om & göra rätt :)
    Kram på er

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet
  • Tid för barn 75
    Jodi skrev 2010-09-05 13:16:12 följande:
    Jag sover bra förrutom när jag blir väckt av värk som sitter i ca 15 min. Det hände två ggr i natt 02 och 04.30. Hoppas det är normalt...
    Annars är humöret ovanligt jämt för att vara mig!
    Du skrev att ni skulle på åtebesök i september, har ni redan varit på inskrivning?
    Vi gjorde en IVF (F.E.T) och då får man komma på återbesök (enl.sjukhusets rutin) runt v.8 för att kolla att det finns hjärtljud. Håller andan fram tills dess...Sen ska jag på nybesök hos mvc samma vecka, så det blir en del den veckan

Sedan jag plussade den 29/8 har jag inte kännt någon molvärk alls. Innan dess hade jag ju värk av och till. Antar att det beror på att livmodern tänjdes mer då och bildandet av moderkaka / äggets tid i utvecklingen?
    Har för mig att det var samma sak under min förra graviditet, att det var lugnt ett tag gällande molvärk - men kan inte rå för att jag VILL känna något.

Min mage syns redan denna gång, men det beror ju på att jag redan genomgått en graviditet. Är mer uppblåst och har redan gått up från 56,5 till 59, dvs. 2,5 kg. Nu måste jag nog snart lägga mig ner o vila , dottern sover -så det gäller att passa på!Skrattande
  • Tid för barn 75

Oj, ser eran sida också konstig ut härinne - eller är det min dator som fått fnatt???? Kanske måste starta om denna tråd, något verkar ha hänt med utförandet...?

• Tid för barn 75
    Jodi skrev 2010-09-05 13:16:12 följande:
    Jag sover bra förrutom när jag blir väckt av värk som sitter i ca 15 min. Det hände två ggr i natt 02 och 04.30. Hoppas det är normalt...
    Annars är humöret ovanligt jämt för att vara mig!
    Du skrev att ni skulle på åtebesök i september, har ni redan varit på inskrivning?
    Jag testar att lägga in mitt inlägg igen. Det förra såg så rörigt ut...

Vi gjorde en IVF (F.E.T) och då får man komma på återbesök (enl.sjukhusets rutin) runt v.8 för att kolla att det finns hjärtljud. Håller andan fram tills dess...Sen ska jag på nybesök hos mvc samma vecka, så det blir en del den veckan

Sedan jag plussade den 29/8 har jag inte kännt någon molvärk alls. Innan dess hade jag ju värk av och till. Antar att det beror på att livmodern tänjdes mer då och bildandet av moderkaka / äggets tid i utvecklingen?
    Har för mig att det var samma sak under min förra graviditet, att det var lugnt ett tag gällande molvärk - men kan inte rå för att jag VILL känna något.

Min mage syns redan denna gång, men det beror ju på att jag redan genomgått en graviditet. Är mer uppblåst och har redan gått up från 56,5 till 59, dvs. 2,5 kg. Nu måste jag nog snart lägga mig ner o vila , dottern sover -så det gäller att passa på!Skrattande
  • Tid för barn 75
    Har kontaktat familjelivs support för info om hur vi går vidare med denna tråd!
    Lägger märke till en svart prick som måste vara orsaken till att sidan rörts till , vart den nu kom ifrån.
  • 2barnsmammaaa

Tråden är konstig för mig också!

Jag läser tråden för jag hoppas kunna joina er snart =)=) har bim om en vecka...

Svar på tråden BF maj 2011