Jodi skrev 2010-09-05 13:16:12 följande:
Jag sover bra förrutom när jag blir väckt av värk som sitter i ca 15 min. Det hände två ggr i natt 02 och 04.30. Hoppas det är normalt...
Annars är humöret ovanligt jämt för att vara mig!
Du skrev att ni skulle på åtebesök i september, har ni redan varit på inskrivning?
Vi gjorde en IVF (F.E.T) och då får man komma på återbesök (enl.sjukhusets rutin) runt v.8 för att kolla att det finns hjärtljud. Håller andan fram tills dess...Sen ska jag på nybesök hos mvc samma vecka, så det blir en del den veckan
Sedan jag plussade den 29/8 har jag inte kännt någon molvärk alls. Innan dess hade jag ju värk av och till. Antar att det beror på att livmodern tänjdes mer då och bildandet av moderkaka / äggets tid i utvecklingen?
Har för mig att det var samma sak under min förra graviditet, att det var lugnt ett tag gällande molvärk - men kan inte rå för att jag VILL känna något.
Min mage syns redan denna gång, men det beror ju på att jag redan genomgått en graviditet. Är mer uppblåst och har redan gått up från 56,5 till 59, dvs. 2,5 kg. Nu måste jag nog snart lägga mig ner o vila , dottern sover -så det gäller att passa på!