Milli10 skrev 2010-09-07 14:15:15 följande:
Hej. Får man hoppa in här? Jag gick in i v. 6 igår så jag antar att det är BF i Maj för mig åxå.
Jag är så glad men har åxå en gnagande oro över att det ska bli missfall. Jag hade ett missfall i juni i v 5 och nu är jag så rädd att det ska bli ett till.

Jag försöker slappna av och inte oroa mig med det är lättare sagt än gjort, katastroftankarna dyker upp så fort jag får lite molvärk lr liknande... Iofs så känner jag mig helt annorlunda denna gång, förra gången hade jag ont hela tiden, långt innan jag fick ett plus och dessutom blödningar lite då och då så jag antar att nåt var fel redan från början.
Nu däremot känner jag knappt nåt. Vissa dagar är jag sååå trött att jag bara vill sova men sen är jag helt pigg nästa dag, Jag har lite molvärk ibland, lite spända bröst och mår lite lätt illa ibland. Men detta är ju väldigt få och dessutom "snälla" symptom. Någon annan som som inte har så starka symptom??
Klart du får hoppa in, alla är välkomna!
Usch, tråkigt att ni fick missfall senast. Men vad snabbt det tog sig igen! Är också orolig för missfall, men försöker tänka positivt. Man kan ju inte påverka det så mycket, så jag försöker att inte tänka på det så mycket, men hur lätt är det?
Jag har inte heller haft så jättemycket symptom, går in i v 7 idag. Men senaste dagarna har jag blivit mer trött, är jättetrött varje dag trots att jag ändå sover rätt många timmar på nätterna. Sen så illamående från och till, svullen mage, lite halsbränna ibland och lite småont i brösten nån gång då och då.
Så jag har inte så jättestarka symptom jag heller skulle jag säga..