• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Fröken Löken
    Misswiren skrev 2010-09-03 20:43:55 följande:
    Hej alla.

Jag är lika oviss som innan jag kom in på akuten, om ens lite värre.
    Dom varnade mig redan innan VUL att det inte alls va säkert dom skulle se ngt, pga av det va så tidigt.

Men ja. Mkt sant. Dom kunde se att jag va gravid och så, samt hinnsäcken eller vad hon sa (lyssande knappt, för paniken steg direkt), men hon kunde inte se ngt foster. Så som hon sa till mig så är det 50/50 på hur de kommer gå. Givetvis rann tårarna som bara den när sambon kramade mig hårt i korridorren och min pappa stod och väntade utanför. Jobbigt att behöva förklara när man egentligen knappt försod vad som va fel.

Har fått en ny tid den 14.e för att se om fostert syns då, eller om det är helt tomt.

Är så orolig och orolig i magen hela tiden.

Tänk...sån lycka när jag såg mitt plus, och nu är man...långt nere igen.
    vad tråkigt att inte få något konkret besked!! Jag hoppas verkligen för din skull att det fortsätter växa någon där inne!!!!
    Sänder fler styrkekramar och hoppas det kan hjälpa lite!!!
  • Jean

Misswiren och We wish for a baby, tanker pa er och kan inte forsta hur ont de maste gora att inte veta...

• Jean

Kanner mig lite dum att skriva detta just nu men jag fick precis mina resultat fran IVF och mitt blodprov jag tog igar och dom var helt fantastiska min hcg har gatt upp till 10 000. Sa jag ar over lycklig nu!!! Mina grav kanningar kommer och gar, visa dagar har jag inte kant natt sa tappa inte hoppet nar de hander....

• Jean

Natt roligt som ni andra kanske inte tankt pa ar att i maj nasta ar sa kommer vi inte bara att bli mammor vi kommer aven att fira var forsta morsdag!!!! =) Har i Australien sa ar morsdag den 8 Maj nasta ar och min man var fodd pa morsdag och fick vara med i tidningen (dock den 15 de aret) sa jag kommer att hoppas pa att jag gar over och far pa den 8:e, hur cool vore inte de??!!! =)

• ljusgläntan3030

Har ni berättat för någon ännu om att ni blivit gravida...

jag har nu berättat för en enda person (förutom sambon) och de var till min mamma.. känns så skönt att ha någon mer att prata om det med nu. Men vi har inte tänkt att berätta för nån annan på länge...

• Lyckomia

Jag har berättat för en kompis. Egentligen vill man skrika ut det till hela världen men samtidigt vågar man inte riktigt om det skulle hända något.

När har ni tänkt "gå ut" med det?

Idag var min bim så jag gjorde ett till test så min sambo skulle få se. Att se hans lite skrämda men lyckliga flin gör min dag. Älskar honom så galet mycket!

• TeamX

Hej...jag berättade för min kollega på jobbet...behövde göra det känner jag eftersom jag arbetar så nära henne...tyvärr har jag ingen släkt att berätta för, men såsmånignom kommer ju iallafall min sambos släkt få glädjas åt nyheten, men inte än på länge...

• skalbagge

Sätt in mig på listan snälla, BF 1 maj första barnet

• we wish for a baby

Hej Tjejer! Dom tog inte in mig på akuten nu när jag ringde, de tyckte de var så speciellt när de var provrörs befruktning så dom bad mig ringa min klinik på måndag eller till gyn, för ett vul var visst för tidigt att göra, skulle inte gå att fast ställa om allt såg bra ut eller inte.....
    känns skönt att inte behöva åka men samtidigt ett slag mot ansiktet att de inte räknades som akut!! Jag vill veta nu hur de ligger till, innerst inne så vet jag redan & har börjat sorgarbetet som vi nu har framför oss! Men man vill ju ändå få de bekräftat av en gynekolog...
    Blir väl till att gå runt så här som sist... vänta & vänta på att misfallet ska inträffa. De kommer ju verkligen inte på bestämda tider utan precis när de helst behagar. Kommer nog få ringa förtvivlat in igen som sist för att få hjälp med att bort det!
    Kommer med en update sen så ni får veta hur de gått!
    Kram till er!! Passa på att NJUUUUT man vet aldrig hur länge de vara Hjärta

Svar på tråden BF maj 2011