JosefineK skrev 2011-03-11 15:46:56 följande:
Hej tjejer! Ett tag sen jag skrev nu, làser vad ni skriver och ser att jag inte àr ensam om mina kràmpor, skònt!
Lider ocksà av halsbrànna, mest nàr jag ligger ned, lite jobbigt, men allra jobbigast àr ryggen/svanken, har sààà ont! Kan knappt gà, vaggar fram som en anka och folk som ser mig tror nog att det àr dags vilken minut som helst. I wish! Har dàremot inte kànt av varken starka sammandragningar eller fòrvàrkar, ska kolla detta med gyn nàsta vecka dà jag ska dit.
Pà sòndag gàr vi in i vecka 34 sà det borde vara ca 6 veckor kvar, smyghoppas dock pà att han tittar ut liiite tidigare

Làngtar efter att "fà tillbaka" min egen kropp om man nu fàr sàga sà...
Bòrjat pà fòrlossningskursen denna veckan, ska gà 10 gànger sjàlv och 5 gànger med sambon. Det àr riktigt roligt faktiskt, vi àr 16 tjejer mellan 28 och 40 àr som alla ska ha i maj och bor i samma omràde. Fick lite panik dà barnmorskan "bannade" mig fòr att jag inte packat vàskan ànnu. Det ska man tydligen gòra 2 mànader innan BF. Aldrig hòrt! Beràttade detta fòr sambon nàr jag kom hem som dà fick panik eftersom vi varken skaffat sàng eller skòtbord sà det blev en tur till IKEA samma kvàll och nu àr allt monterat och klart, har lagt upp lite bilder i bildtràden.
Packa väskan 2 månader innan? Oj det var ambitiösa råd

Jag packade väskan i typ v 38 förra gången...

... och det visade sig ändå vara 4 veckor för tidigt, hihi...