Tiiinaa skrev 2011-03-12 13:35:38 följande:Therre: Vad jobbigt med allt strul angående din vagn på tradera. Men vilken tur att hon tog kontakt med dig igen. Förhoppningsvis får du tillbaka dina pengar utan strul nu också! Jag har en kompis som köpte ett gäng resväskor genom tradera. Hon betala fint och blev lovad att väskorna skickats iväg med bussgods. Men fram kom aldrig några väskor och strax därefter så försvann säljaren från tradera också. Finns rediga idioter på tradera verkar det som, så man får vara försiktig!!
Den nya vagnen var i alla fall jättefin. Var det en teutonia du beställt via tradera också eller? Vi har också köpt en Teutonia. Men en annan modell, en mistral S. Vi hämtade den igår och är supernöjda!!! Men jag ångrar lite att vi tog helsvart då det var så snyggt med det röda i eran vagn. Men vi valde med rött tyg i babyskyddet i alla fall så där blir det ju en liten färgklick! Och en stor bonus är att babyskyddet går att klicka på vagnchassit. Bara att ta bort liggdelen då. Supersmidigt!
Ja jag trodde ju verkligen inte att hon skulle höra av sig igen eftersom att hon inte hade svarat på mer än 3 veckor i stort sett så jag blev lite fundersam. Jag hoppas verkligen att hon för över pengarna, hon vet att jag har gjort en polisanmälan ang detta men jag har också sagt tidigare att så fort jag har fått vagnen eller pengarna tillbaka så kommer jag ta tillbaka anmälan och som fallet är nu då så kommer den tas bort så fort jag ser att mina pengar är tillbaka på kontot.
Nej de var inte en sådan vagn som jag hade beställt, den jag hade beställt ser ut så här:

fast den vi hade beställt skulle vara tvärt om i färgen så svart med beige söm eller vad man nu ska säga.. Märket heter ADBOUR..
skötväskan som ni har till eran fick ni den med eller köpte ni den vid sidan av? isf var? för den såg väldigt stor och bra ut..