natalieh skrev 2011-03-27 22:00:06 följande:
Åhh.. jag ser ut som en ballong! hela jag svullnar och samlar vätska just nu.. fick köpa nya skor idag i tyg för jag kan inte ha ett enda av mina typ 30 par skor! Men man säger ju inte nej till nya skor oavsett

det blev ett par på Ica Maxi, haha!
Imorgon ska vi på RUL 2 kl 16.30.. Jag är så nyfiken på vad som kommer att ses och sägas! Och både jag och litens pappa vill ju veta könet! Så hoppas vi kan se det imorgon! För att tiden ska gå fortare så blir det sängen nu för min del!
Ha en bra vecka allesammans :)
Ja, herregud vad vätska jag samlar på mig!! Började för redan 1 månad sen och det blir bara värre och värre. Har något krux med högerfoten med, så den är extra svullen.
Köpte ett par skor i slutet av februari som var en storlek större än jag normalt brukar ha. Men nu kan jag knappt få på mig dom längre (särskilt inte den högra). Hade behövt köpa en ännu större högersko, men det går ju inte riktigt att köpa skor i olika storlekar tyvärr

Jag hoppas verkligen att svullnaden i fötter, händer och ansikte går ner rätt fort efter förlossningen. Hade varit skönt att kunna använda sina gamla vanliga sommarskor och inte behöva köpa en massa nytt.
Känner inte alls för att lägga ut massa pengar på skor som man kanske inte kan ha sen om fötterna blir normala igen....