• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Jodi

Den 3/5 kl 22.18 på kvällen (BF 1/5) kom vår lilla gosse till världen! Det började 2/5 på kvällen med att vattnet gick utan värkar, sen på natten satte det igång!

• FruMadde4barnTätt

Cassie
    Kottemor
    Lovis 79

Grattis till er och skönt att det har gått bra!{#emotions_dlg.flower}

• jakeline
    Jodi skrev 2011-05-06 10:10:20 följande:
    Den 3/5 kl 22.18 på kvällen (BF 1/5) kom vår lilla gosse till världen! Det började 2/5 på kvällen med att vattnet gick utan värkar, sen på natten satte det igång!
    grattis! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Maruid
    Jodi skrev 2011-05-06 10:10:20 följande:
    Grattis! Gick allt bra och mår ni bra?
  • mammaE2011

3 maj kom vår bebis och det blev en flicka :) kom hem igår. uppdaterar bara här nu, får läsa igenom det jag missat när jag har mer tid :) kan skriva attt trotts hon var fullgången, vecka 38+6 så vägde hon bara 2425g så nu är det ersättning var 3dje timme dygnet runt plus amning däremellan. men hon är pigg och äter bra :) hon vägdes igår och hade endast gått ner 25g :) Hade en fruktansvärd förlossning som jag kan återkomma med...

• Lovelyness
    mammaE2011 skrev 2011-05-06 11:38:52 följande:
    3 maj kom vår bebis och det blev en flicka :) kom hem igår. uppdaterar bara här nu, får läsa igenom det jag missat när jag har mer tid :) kan skriva attt trotts hon var fullgången, vecka 38+6 så vägde hon bara 2425g så nu är det ersättning var 3dje timme dygnet runt plus amning däremellan. men hon är pigg och äter bra :) hon vägdes igår och hade endast gått ner 25g :) Hade en fruktansvärd förlossning som jag kan återkomma med...
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}

Jag vill nog inte höra din förlossningsberättelse innan jag fött...
  • Therre

på lördagen under påsk helgen åkte jag in till bb när jag ahde verkar med ca 3min mellanrum, var dock bara öppen 1 jäkla cm så blev hem skickad igen med sömndos, var hemma runt 23.30 när jag vaknade dagen efter kände jag ingenting och har inte haft några värkar sen dess heller vilekt känns väldigt frustrerande, känns som om att jag inte skulle tagit de där tabletterna. så här går man känner inte att något är på g i huvudtaget och bf för mig är imorn, mycket kan hända tills dess men ärligt så känns de inte som om att de komemr hända något.

var hos barnmorskan i tisdags iaf och hjärtljudet låg på 142 tror jag de va, och sen började bäbisen bråka som sjutton med mig och magen stod åt alla möjliga håll hehe. fick veta att jag hade väldigt mycket fostervatten iaf så de var ju bra:D  förmodligen den anledningen också till att den lilla krabaten kan röra sig så pass som den gör. har gått upp mellan 22-24kg nu usch! med dottern gick jag upp 12kg vilket jag tyckte var helt lagom.

nu ska jag hem till syrran och hjälpa henne sätta upp saker på väggen och plocka upp alla hennes grejer så hon får plats med att köra runt med rullstolen i hennes rum, (de har flyttat till en större lgh som är handikapsanpassad) och de står grejjer precis överallt, så hoppas på att lite arbete kanske kan sätta igång de hela så att jag också kan få snosa lite bäbis snart:D

• jakeline
    mammaE2011 skrev 2011-05-06 11:38:52 följande:
    grattis! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Angi07

Grattis till alla som har fått sin bebis!!

vår son fyller en vecka idag , jag har inte kunnat sova mera en tre timmar varje dag, lillen sover inte så mycket. Sambon sover just nu, det var en lång natt för honom med., Glad