• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Saso87
    tresmåfina skrev 2011-05-07 06:43:53 följande:
    Det blev en liten Elliot här i förrgår 5 maj (bf 13 maj) Kom hem till stolta storebröder igår
    Grattis!!
  • Nojnen

BF+3. Somnade vid 2.30 inatt, ringde polisen 2 gånger eftersom det stod en hund och skällde (oavbrutet) från ca 0.15. Tyvärr fanns det andra brott som polisen var tvungen att ta itu med (har full förståelse för detta), men jag lyckades somna till slut!! Hade ett par onda sammandragningar sent igår natt, men ingen bebis i sikte idag heller. Så idag på schemat står ogräsrensning i trädgårdslandet och sättning av potatis och lök.

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Nojnen

Therojasfamily: Grattis till er lilla kille!!

• jakeline
    tresmåfina skrev 2011-05-07 06:43:53 följande:
    Det blev en liten Elliot här i förrgår 5 maj (bf 13 maj) Kom hem till stolta storebröder igår
    grattis! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Kottemor

Tittar in lite snabbtoch bjuder på en bild på Oscar.
    Vi är hemma sen kvällen den 5/5, Oscar kräktes en del mitt på dagen och hans illamående förrsvann sedan. Barnläkaren tittade till honom igen och sa att det var OK att åka hem.
    Förlossningen gick så otroligt snabbt i slutet från 6 cm öppen - 10 cm och sen två krystvärkar på MAX 15 minuter - sen kom Oscar ut i raket fart! Så han blev helt enkelt "åksjuk" "förgiftad av snabbheten" kallade dom det därav sitt illamående.

Min kropp känns som jag sprungit 7 maratonlopp utan att ha vilat mellan... kroppen tar rätt mkt stryk av att föda så snabbt. Men det var väntat, så jag är inte förvånad egentligen

Här kommer en bild på vårt underverk!

• Nojnen

Kottemor: Skönt att Oskar mår bättre och att ni har kommit hem. Ert lilla underverk är gudomligt söt. Får mig att längta efter min lilla plutt.

• FruMadde4barnTätt

therojasfamily
    grattis till Elliot{#emotions_dlg.flower}

kottemor
    så jättesöt Oscar!{#emotions_dlg.flower}

• Ewima

Grattis till Elliot och Grattis Oscar! Härligt att läsa om alla majbebisar som kommer nu!

Är det fler som mår som i början av grav.? Jag är idag sjukt trött (trots 11h nattsömn) och illamående !? What? Känns som jag är tillbaka kring vecka 10!

• Maruid
    Ewima skrev 2011-05-07 11:38:09 följande:
    Grattis till Elliot och Grattis Oscar! Härligt att läsa om alla majbebisar som kommer nu!

Är det fler som mår som i början av grav.? Jag är idag sjukt trött (trots 11h nattsömn) och illamående !? What? Känns som jag är tillbaka kring vecka 10!
    Jodå, har mått rätt körigt de senaste två veckorna. Illamående lite fram och tillbaka, jättetrött, dålig i magen vissa dagar... Och sedan plötsligt mår man prima, känner sig nästan ogravid om det inte vore för kulan som är modell större och problemen med att komma upp ur soffan, knyta skorna och jag vet inte vad.

Jag försöker mest låsas som allt är helt som vanligt. Har varit och storhandlat nu på morgonen, ska på födelsedagsmiddag i kväll och i morgon tänkte jag baka bullar och göra kefta. Allt för att få tiden att gå och för att inte sitta ner sysslolös för då somnar jag garanterat.
  • jakeline
    Kottemor skrev 2011-05-07 09:49:56 följande:

Tittar in lite snabbtoch bjuder på en bild på Oscar.
    Vi är hemma sen kvällen den 5/5, Oscar kräktes en del mitt på dagen och hans illamående förrsvann sedan. Barnläkaren tittade till honom igen och sa att det var OK att åka hem.
    Förlossningen gick så otroligt snabbt i slutet från 6 cm öppen - 10 cm och sen två krystvärkar på MAX 15 minuter - sen kom Oscar ut i raket fart! Så han blev helt enkelt "åksjuk" "förgiftad av snabbheten" kallade dom det därav sitt illamående.

Min kropp känns som jag sprungit 7 maratonlopp utan att ha vilat mellan... kroppen tar rätt mkt stryk av att föda så snabbt. Men det var väntat, så jag är inte förvånad egentligen

Här kommer en bild på vårt underverk!

åh grattis till sötnosen :)
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~