Saso87 skrev 2011-05-05 09:44:33 följande:
Måste säga att jag sover sådär... har varit uppe ett antal gånger inatt, kissat o kissat o kissat och dels för att jag ligger så obekvämt!! Trött på att ligga på sidan och ryggen, mest ryggen. Ge mig magen att ligga på!!! Jag var mer nojjig innan över att allt inte skulle vara bra med bebben, men ju närmre förlossningen jag kommer så släpper nojjan mer o mer och känner bara att, skulle något vara fel så tar vi det då. Känner redan sån enorm kärlek till min lille pojke i magen så det skulle inte spela någon roll om allt inte är som det ska (beror såklart lite på vad som händer), men de allra flesta barn föds friska!! Men jag håller med dig, jag vill bara se honom nu och hålla honom.. läääängtar så!
Han bultar omkring i magen ganska mycket också så det gör det inte lättare att sova, men samtidigt får det mig avslappnad för då mår han ju bra iallafall. Har du långt kvar till BF?
Idag har jag exakt en vecka kvar... kom uuuuut!
Jag har 16 dagar kvar till BF så jag har inte börjat storvänta ännu. Men det är ju trots allt bara ett par veckor dit. Oron och den dåliga sömnen har infunnit sig till max. Jag önskar jag skulle kunna SOVA ordentligt en hel natt!
Grattis till alla nya bebisar i tråden! I vilken bebistråd kan man se vilka som har fått sina små nu? Finns det en tråd jag inte känner till? Läntar tills jag får fylla i en sådan lista!