• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • morotsland

Grattis alla! Jag är så avis... Är också på BF+5 och det känns som att den aldrig kommer att komma. Trodde tredje barnet skulle ha lite mer bråttom ut...

• bellbar
    Kottemor skrev 2011-05-05 13:26:58 följande:
    hej på er. efter en väldigt intensiv och snabb förlossning föddes oskar.3100gr och 50cm lång. vi ligger på avdelning nu för haan mår så illa, alltså kräkilla.dom tror att det beror på den snabba förlossningen. han är underbart  söt kamn jag lova er. skriver på mobilen så det blir sådär, haha. skriver mer senare.
    stort grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Saso87
    TeosMamma skrev 2011-05-05 14:19:55 följande:
    Vår älskade lille Teo föddes den 2;a maj kl.09.33 Baby
    3.760 gr och 50 cm lång! Vi mår alla kanonbra!
    Snittet gick perfekt och återhämtningen supersnabbt! Åkte hem igår istället för på fredag eftersom jag mår så bra och inte har så ont. Amningen funkar jättebra också, är så välsignat lycklig!!! 

Tips till er alla som ej fött än; ta ur hälften ur BB-väskan, man använder inte mycket från den. SkrattandeFör mig var mjuka filtarna oerhört användbara, hans första mössa och kameran! 
    Necessären användes såklart och mina Pringleschips var perfekta på natten då bara jag och Teo var vakna Förvånad
    Maken använde jag mycket så han måste med... men för övrigt så får man allt man behöver där men man behöver inte mycket  Skrattande

Snart ska jag läsa vad som hänt i tråden medan jag varit borta och även gå till barntråden men lycka till alla ni som snart ska föda, det är helt underbart att hålla sitt barn vid barmen för första gången! Hjärta
    Grattis till lill-killen =) ååh vad mysigt det måste vara!! 
  • Fröken Löken

Kottemor och Cassie! Stort grattis till era små prinsar! Vi ser fram emot att få ha med er i bebistråden!! :)

• skalbagge
    hej på er. efter en väldigt intensiv och snabb förlossning föddes oskar.3100gr och 50cm lång. vi ligger på avdelning nu för haan mår så illa, alltså kräkilla.dom tror att det beror på den snabba förlossningen. han är underbart  söt kamn jag lova er. skriver på mobilen så det blir sådär, haha. skriver mer senare.
    Åh grattis Kottemor, underbart att din lille kille också är född nu. Längtar efter att få se bild i bildtråden sen när du kommer hem! Hoppas du också blir av med ditt höga blodtryck precis som jag blev direkt efter förlossningen. Välkommen till världen Oskar.
  • Ewima

Grattis kottemor och Cassie!! Vilken lycka!

Har hamnat i en helknäpp deppighet. Känner mig som jordens sämsta människa och vet inte vart jag ska vända mig...därav skriver jag här. Jag är dessutom extra nojjig nu att förlossningen ska dra igång för sambon är på Mallorca tills på söndag och det känns rätt ensamt...skönt att skriva av mig lite. Förbaskade hormoner

• EvaChristina
    Ewima skrev 2011-05-05 19:04:26 följande:
    Grattis kottemor och Cassie!! Vilken lycka!

Har hamnat i en helknäpp deppighet. Känner mig som jordens sämsta människa och vet inte vart jag ska vända mig...därav skriver jag här. Jag är dessutom extra nojjig nu att förlossningen ska dra igång för sambon är på Mallorca tills på söndag och det känns rätt ensamt...skönt att skriva av mig lite. Förbaskade hormoner
    Det är mycket hormoner i omlopp nu. Inte ovanligt med deppighet. Jag pendlar mellan lycka och depp hela tiden känns det som. Ingen ordning alls på humöret. 
    Bebis väntar förhoppningsvis tills pappa kommer hem. Hjärta
  • ingra
    Ett stort GRATTIS till hela familjen...
    //
    Ingela