• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Maruid

Åh, grattis till alla bebisar som kommer och kommer!

• ingra
    Vix skrev 2011-05-15 19:41:38 följande:
    Tack för alla gratulationer

Här är vår lilla "knubbsälsunge" 4206g och 51cm härliga väck och äppelkinder   Fredagen den 13:e blev vår lyckodag Kyss

En sån fin tjej ni fått =) Helt bedårande!! Grattis!!!
    //
    Ingela
  • ingra

Satte och kikade på nätet och helt plötsligt stack de till i ryggen och lite i underlivet sen rann de till i trosan. Kom lite blodblandat slem. Gick på toa och dem kom de även kiss. Luktade på trosskyddet och de luktade inte urin. Vad tror ni? Har inga smärtor som läget är nu. 

• jakeline
    ingra skrev 2011-05-15 21:34:32 följande:
    Satte och kikade på nätet och helt plötsligt stack de till i ryggen och lite i underlivet sen rann de till i trosan. Kom lite blodblandat slem. Gick på toa och dem kom de även kiss. Luktade på trosskyddet och de luktade inte urin. Vad tror ni? Har inga smärtor som läget är nu. 
    kanske slemmisen då! hoppas! här är det oregelbundna halvonda sammandragningar, men det är sååå lugnt mellan varven. Bönan lever rövare i vanlig ordning. Hoppas den vill kika ut snart iaf.
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • ingra
    jakeline skrev 2011-05-15 21:44:50 följande:
    kanske slemmisen då! hoppas! här är det oregelbundna halvonda sammandragningar, men det är sååå lugnt mellan varven. Bönan lever rövare i vanlig ordning. Hoppas den vill kika ut snart iaf.
    De kändes så sjukt. Jag har aldrig upplevt slemproppen. De högg till i ryggen och sen rann de till. Kände hur de rann och jag kände mig inte kissnödig. Men kissade sen efter en kort stund när jag satte mig på toan. Sen har jag kissat ytterliggare en gång. Känner ju skillnad på när jag är kissnödig och inte.  Märklligt va de iaf. Kul om de drar igång på ett sätt men ännu bättre i morgon bitti så vi hinner lämna barnen på dagis =)
  • jakeline
    ingra skrev 2011-05-15 21:52:06 följande:
    De kändes så sjukt. Jag har aldrig upplevt slemproppen. De högg till i ryggen och sen rann de till. Kände hur de rann och jag kände mig inte kissnödig. Men kissade sen efter en kort stund när jag satte mig på toan. Sen har jag kissat ytterliggare en gång. Känner ju skillnad på när jag är kissnödig och inte.  Märklligt va de iaf. Kul om de drar igång på ett sätt men ännu bättre i morgon bitti så vi hinner lämna barnen på dagis =)
    håller tummarna! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • ingra

Har haft några smärtsamma värkar som känts i rygg och mage sen slemproppen släpt dock inga regelbundna, De kommer rosa färgat slem så fort jag går på toa. Eftersom jag inte varit med om nån slempropp i nån tidigare grav så undrar jag hur länge den kan hålla på och lossna.