• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Joanna84

Ja, bf+3 idag. Jag hade lite problem med min tapp runt vecka 20 och de trodde nog inte jag skulle gå hela vägen ut. Så man har ju ställt in sig på det så nu känns det riktigt segt

• Ellenkicki

Kände av typ mensvärk som kom då och då igår men så idag... Nada... Man kan ju inte låta bli att gå och vänta/känna efter heller... Inte jag i alla fall... Suck suck...

• FruAnna
    Ellenkicki skrev 2011-05-17 10:38:36 följande:
    Kände av typ mensvärk som kom då och då igår men så idag... Nada... Man kan ju inte låta bli att gå och vänta/känna efter heller... Inte jag i alla fall... Suck suck...
    Här har du någon som är inne på tionde dagen över tiden. Bebisen var beräknad till 7 maj. Med förra barnet gick jag bara till BF+5 så nu känns de olidligt. Humöret svajar och jag vill bara skrika åt alla. Jag vet ju att bebisen kommer ut förr eller senare, men nu vill jag verkligen bara "ha det överstökat" som det känns... Vaknade i natt av en regäl värk, där det knöt sig i hela magen, och fick ett par till efteråt. Började nästan hoppas på en 17:e maj-bebis. Hade varit kul eftersom vi bott i Norge och gillar landet, men det var nog att hoppas för mycket. För nu är det hellugnt igen Suck, suck, säger jag också!
  • Loranga11

+3 idag... Hade värkar var 4 minut under natten från halv två, men de glesades ut och nu kommer bara enstaka... ringde tom in mormor till ettan om vi skulle åka in så småningom, men det verkade vara ett naturens spratt... så trist! Mormor fick åka hem och nu är det bara sammandragningar och någon enstaka värk. Känner mig ganska lurad!

• isolande
    Sofi 79 skrev 2011-05-16 08:42:33 följande:
    Ska och ska... Den ena förlossningen är inte den andra lik. Min bebis spjärnar också åt alla olika håll och barnmorskan är inte helt nöjd med det eftersom det tyder på att den också kan vända sig rätt fritt.
    Menssmärtor nedåt var de första tecknen på att förlossningen var igång när jag fick min tjej. Det tog cirka två dygn från att det började tills hon var ute.
    får se hur det blir för mig då. Fick värkar natten efter mitt inlägg och har nu haft det i snart 1 ½ dygn. De blir kraftigare men kommer var tionde minut ungefär.

Min bebis ska ha varit fixerad senaste månaden, kan den ha "lossnat" och det är därför den rör sig så mycket?

Längtar tills det är över!
  • Ewima

+1 och börjar tror att bebisen flyttar ut som myndig 28-åring... :(

• Lovelyness

Och här sitter jag och är avundsjuk på er som gått över BF. Jag har BF -4 och tycker att det räcker gott och väl nu. Känns ju lite halvtrist att veta att det kan vara nästan tre veckor kvar...

Det känns som att det enda jag gör nu för tiden är att gnälla, härligt Flört