• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • TeosMamma
    skalbagge skrev 2011-05-18 19:16:45 följande:

Oj glömde bifoga bilden i inlägget ovan....här kommer Lilla Edvin. KÄRLEKHjärta
    Så söt Skalbagge Skrattande
    Vi trodde också vi skulle få en mörkhårig kille med massor av hår då vi bägge är mörkhåriga med bra hårkvalité... Vi fick en med lite, alldeles blont hår... Babyhahaha Skrattande
  • Moi Mokulat

BF 27/5 inget har hänt. Joo magen har åkt ner lite, men inga sammadragningar.
    Ont i underlivet, men jag tror det är mina gamla ärr som gör ont.
    Jag kommer säkert gå över tiden. Vill inte.

• Lovelyness

Idag är det frisörbesök som gäller, när jag beställde det för en vecka sen var jag helt säker på att jag skulle behöva avbeställa tiden eftersom jag skulle föda innan men icke! Jaja bra att jag hinner få lite kortare hår innan bebisen kommer iallafall! Men jag har hellre hår ner till rumpan och föder Flört

• FruAnna
    Moi Mokulat skrev 2011-05-19 11:17:04 följande:
    BF 27/5 inget har hänt. Joo magen har åkt ner lite, men inga sammadragningar.
    Ont i underlivet, men jag tror det är mina gamla ärr som gör ont.
    Jag kommer säkert gå över tiden. Vill inte.
    Nej, vem vill väl det? Men nu är jag inne på tolfte dagen efter BF och det trodde jag aldrig Ännu inga tecken på att bebben vill komma ut. Börjar kännas riktigt segt nu. Har tid för överburenhetskontroll på söndag, så jag hoppas de sätter igång mig då. BM sa att de lär göra det då eller senast måndag, och det känns ju skönt att veta i alla fall!
  • FruAnna

Underbar liten son du fått skalbagge, många grattis även från mig!

• Moi Mokulat
    FruAnna skrev 2011-05-19 12:16:51 följande:
    Nej, vem vill väl det? Men nu är jag inne på tolfte dagen efter BF och det trodde jag aldrig Ännu inga tecken på att bebben vill komma ut. Börjar kännas riktigt segt nu. Har tid för överburenhetskontroll på söndag, så jag hoppas de sätter igång mig då. BM sa att de lär göra det då eller senast måndag, och det känns ju skönt att veta i alla fall!
    ussch vill inte vill inte.
    Mina föräldrar åker på semester också.
    Klantiga dem har inte ens tänkt att man kan gå över tiden.
  • maj09

Nu verkar det vara på gång för min del! (BF-3). Inatt kl. 3 gick min slempropp. Såg ingen sådan förra gången. I morse kl. 5.30 kom det lite mer blod på pappret när jag kissade och jag fick regelbundna värkar med 6 minuters mellanrum direkt. Ringde förlossningen i morse och även kl. 14 idag för jag har haft värkarna precis hela dagen. Men de tycker inte att jag ska komma in förrän jag har 4 minuter mellan värkarna (eftersom vi bor så nära förlossningen). Det är häftigt att värkarna är så regelbundna men varför kommer de inte oftare snart? Antingen kan det ju sätta fart ordentligt så jag får åka in - eller lugna ner sig. Värkarna tilltar i styrka och jag börjar känna mig lite trött ven om jag sovit helt ok de senaste nätterna..

Som TUR är kom hade mina föräldrar planerat att komma hit precis idag, så jag får avlastning med barnpassning.

Shit vad det KÄNNS när värkarna kommer nu... Hoppas verkligen att det är min tur nu... Förra gången gick jag ju över tiden så jag trodde aldrig att jag skulle få barn innan utsatt dag...

Återkommer när jag vet mer! Kram till er alla!

• amisej

Maj09 hejjar på dig och hoppas på att bebisen kommer snart..
    Här står de stilla Ush ska ut på en promenad igen... E ju så tråkigt och bara sitta hemma :(