• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • MissS
    Grattis till fina Vilde.

BF +4 idag.
    Igår gick jag och la sonen och var tvungen att gå upp och kissa och kände hur det rann ur mig något så jag gick in på toa och insåg att det var svagt blodfärgad flytning. Blev jätteförvånad eftersom jag inte har haft så hemma förut, bara när förlossningen varit igång. Under natten har jag haft svagare och starkare sammandragningar men har kunnat sova/vila mig igenom dem. Nu har jag binda på mig och det är mycket som kommer, brunt denna gång. Sammandragningarna kommer men jag orkar inte klocka dem, då de inte är så starka än. Jag antar att det kan vara så ett tag innan men det går ju åt rätt håll iallafall.

Hoppas det händer något för er andra också och näää, juni är inte aktuell månad för oss MEN det är ju snart.
  • Sommarnatt2010
    Moi Mokulat skrev 2011-05-19 21:06:10 följande:
    Vart har ni köpt den fina filten till vilde?
    Vi har en lika dan...köpt i Ullared
  • Fröken Löken

Grattis Werkestam till fina Vilde!

Skulle precis oxå skriva att vi oxå har en sån filt från Ullared :) för det är väl den med en liten elefant nere i hörnet? Agnes har också en sovpåse i samma mönster :)

• Ewima

Fortsätter spamma denna tråd såhär i väntan.

Dagens BM-besök
    V. 40+4
    sf-mått: 34 (stått stilla senaste 3mätningarna)
    Blodtryck: Något högre än vanligt
    Bebis: huvudet ruckbart
    Hjärtljud: 150 (också högre än vanligt)

Min BM är så virrig, har inte gjort något hb på tio veckor, gjorde ingen hinnsvepning heller ( som jag hoppats på)

Och mina tidigare värkar har helt stannat av. Känner mig heldeppig

• Ewima

Werkestam: stort Grattis till er fina Vilde! Och vilken dramatisk start han fick i livet. Tack för att du delat med dig av er förlossningsberättelse. Jag som också gjorde planerat snitt senaste grav känner igen det du skrev om eftervärkarna. Jag nästan vrålade av smärta, ojoj va oväntat smärtsamma de var!

• FruMadde4barnTätt

werkestam
    grattis, så jättesöt han är{#emotions_dlg.flower}

Filip föddes idag 20 maj, vägde 3170 g och 49 cm
    fick värkar 5.15 imorse, inne på sjukhuset 07.00 och han föddes 10.40 utan smärtlindring, men mycket ont gjorde det. Allt är bra med oss. Jag har mycket eftervärkar- är hemma nu

• jakeline
    Ewima skrev 2011-05-20 19:46:07 följande:
    Fortsätter spamma denna tråd såhär i väntan.

Dagens BM-besök
    V. 40+4
    sf-mått: 34 (stått stilla senaste 3mätningarna)
    Blodtryck: Något högre än vanligt
    Bebis: huvudet ruckbart
    Hjärtljud: 150 (också högre än vanligt)

Min BM är så virrig, har inte gjort något hb på tio veckor, gjorde ingen hinnsvepning heller ( som jag hoppats på)

Och mina tidigare värkar har helt stannat av. Känner mig heldeppig
    jag har inte heller fått någon hinnsvepning och HB kollar hon inte heller varje gång, fast jag har haft så bra siffror hela tiden så det gör inte så mycket. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Lovelyness
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-05-20 20:24:46 följande:
    werkestam
    grattis, så jättesöt han är{#emotions_dlg.flower}

Filip föddes idag 20 maj, vägde 3170 g och 49 cm
    fick värkar 5.15 imorse, inne på sjukhuset 07.00 och han föddes 10.40 utan smärtlindring, men mycket ont gjorde det. Allt är bra med oss. Jag har mycket eftervärkar- är hemma nu
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} En sån snabb förlossning tar jag gärna Glad