• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Ewima

Ewima fortsätter att spama maj-bebistråden

Senaste undersökningen: 6cm öppen och buktande hinnblåsa! Vi är på gång!

• Nojnen

Ewima: Jag saknar dina spam, men jag hoppas att det betyder att du snusar bebis just nu!!

• jakeline
    Ewima skrev 2011-05-26 02:29:46 följande:
    Ewima fortsätter att spama maj-bebistråden

Senaste undersökningen: 6cm öppen och buktande hinnblåsa! Vi är på gång!
    wohoo! hoppas att den tittat ut nu!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Minglanu

På förlossningen, har nyss tagit hål på hinnorna och värkarna börjar sakta komma igång. Blir kanske en liten bebis innan dagens slut. Längtar!

• amisej

Ewina och Minglanu lycka till nu håll oss uppdaterade om hur det går för er :D

• Moi Mokulat

Minglanu Så härligt. Är avis. Jag vill me. Men men min tur kommer väl snart. Lycka till tjejer

• Maruid
    tove83 - Grattis till er Ebba! Hoppas ni mår bra båda två!

Ewima - Nu tror jag att bebisen är hos er eftersom det är flera timmar sedan update. Mys mys!

Minglanu - Kämpa på, snart är liten ute ; )

Här är det fortfarande ingen bebis utanför magen men vi får väl se vad BM säger vid besöket i eftermiddag. +6 idag och det börjar bli drygt.
  • jakeline
    Minglanu skrev 2011-05-26 09:40:14 följande:
    På förlossningen, har nyss tagit hål på hinnorna och värkarna börjar sakta komma igång. Blir kanske en liten bebis innan dagens slut. Längtar!
    åh vad spännande! håller tummarna för att liten tittar ut under dagen
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • VillHaLiten

De verkar gå undan på bebisfronten nu :) själv sitter man här, tredje dagen med värkar eller förvärkar eller va sjutton det nu är! Blir så trött, natten till onsdag fick jag jätte onda värkar med ca 10 min mellanrum och sen somnade jag på dagen och värkarna avtog. Igår kväll tog de fart igen och jag hade riktigt ont när jag gick å la mig, tänkte att NU blir de förlossningen inatt! Men mähä då, efter att ha vaknat av värkarna några gånger i början på natten sov jag som en stock! Vaknade vid sju och kände inget ont alls! Nu har det börjat komma lite ont igen men inte regelbundet eller särskilt ofta. Kan de inte bara sätta igång snart!!

• Marsipanflicka

Här blev det en liten lillasyster natten till måndagen...åkte hem igår. Blev akutsnitt, så allt blir inte alltid som man planerat... Vi är dock tacksamma över att få vara hemma och att alla mår bra. Pojkarna är stolta storebröder.

http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se