Vad skönt att läsa esmeraldah att barn faktiskt är olika. JAg vet ju det innerst inne men ibland undrar jag. Jag tycker ofta jag ser lugna barn. Ex var barnens 9-månaders kusin här förra helgen. Han satt lugnt hos föräldrarna, ville någon hålla honom gick det bra. Mamman fick gå på toa hur hon ville utan att han skrek, pappan kunde hålla honom, de åt i skift utan problem. Han skrek en gång, när han slog sig. Jag kunde ju inte ens lämna lillebror fysiskt i den åldern, att någon skulle hålla honom så på ett kalas hade ju inte varit att tänka på. Igår var jag på ica med lillebror. Han klättrade ur stolen på kundvagnen, ner i kundvagnen, rev i alla grejer jag plockat, åt färska kryddor och frukter
och var på jättegott humör. I de andra vagnarna satt barnen lugnt och fint och tittade
Det är klart det är skillnad på barn och sen är jag övertygad om att alla har sina olika utmanande sidor. Kusinen var orolig efter han somnat, hela kvällen vi satt fick mamman gå och titta till honom och amma emellanåt. Våra barn sov som stockar efter de somnat. Det är ju en lättnad vi fått på sistone, sovande barn.