• Me like coffee

AP-snack & babbeltråd

Tänkte att jag drar igång en gammal hederlig favorit. Det är många olika trådar som tenderar att bli lite diffusa nu och då tycker jag att det är bättre att samlas här Då kan vi diskutera allt mellan himmel och jord, skriva av oss om sånt som är roligt/jobbigt etc.

• Svar på tråden AP-snack & babbeltråd
  • Aaglars
    Nattsvart skrev 2013-02-10 21:52:03 följande:
    Haha! Dom är för härliga våra ettåringar :) Jag vaknar varje natt av att min dotter kramar om min hals så hårt att jag knappt får luft, det är kärlek!

Jag har inget sele/sjal än men ska beställa ett, Vad använder ni till era ettåringar?
    Manduca bärsele. Ergonomiskt underbar!!!!
  • Flickan och kråkan
    Alexe skrev 2013-02-10 22:26:54 följande:
    Tula toddler! Fantastisk, och du kan bära upp t 3-4 år i den.
    Aaglars skrev 2013-02-11 08:49:32 följande:
    Manduca bärsele. Ergonomiskt underbar!!!!
    Och jag kan inte ha någon av dem

• Aaglars
    Flickan och kråkan skrev 2013-02-11 09:25:29 följande:
    Och jag kan inte ha någon av dem

För att? Var det du som skrev om att du var för kort i någon tråd?
    Jag är 165 cm och korsar remmarna där bak. 
  • Flickan och kråkan
    Aaglars skrev 2013-02-11 10:28:49 följande:
    För att? Var det du som skrev om att du var för kort i någon tråd?
    Jag är 165 cm och korsar remmarna där bak. 
    Ja, jag är för liten för båda selarna. Jag är 160 och väger ogravid 47 kg. Jag kan inte dra åt ordentligt någonstans och får ont. Korsa gör det bättre, men fungerar ju bara så länge man bär på mage. Sambon har burit i en manduca så en jättebra bärsele, men inte om man är liten. 
  • Flickan och kråkan
    Nattsvart skrev 2013-02-11 12:18:09 följande:
    Okej, jag ska kika lite. Vad använder du då Flickan och kråkan?
    Just nu använder jag inte någon. Har inte burit på ett par månader. Har ju en 5-åring och en snart 4-åring så har nästan inte burit något sedan i somras.

De selar som passat mig när mina har passerat året är Boba och Oh snap. De är inte bättre generellt, men för mig.  som är liten. Jag önskar att jag hade kunnat ha en Tula toddler som har marknadens största panel. Oh snapen kan jag fortfarande bära båda mina barn i om det behövs men de hade suttit bättre om panelen varit framför allt bredare.
  • Antilopen

Jag har Manduca, tycker den är toppen men har inte testat några andra selar, bara långsjal.

• Aaglars
    Antilopen skrev 2013-02-11 13:38:24 följande:
    Jag har Manduca, tycker den är toppen men har inte testat några andra selar, bara långsjal.
    Jag älskar oxå vår Manduca Skrattande
Svar på tråden AP-snack & babbeltråd