Aaglars skrev 2013-02-10 06:56:47 följande:
Min tredje förlossning var helt underbar (haha, klart det gjorde ont, men det var den absolut bästa av förlossningarna).Och graviditeten var lika bra som de två första. Däremot fick jag tyvärr lunginflammation under min tredje graviditet, vilket inte var att leka med. Men det hade ju inte att göra med att jag var gravid.
VAd härligt att du väntar en trea

. När är BF?
Det låter ju lite förhoppningsfullt

. Till sommaren är det dags. BF 20/6. Mina pojkar kom båda i v.37+ så jag hoppas på att den här lill* vill komma i ungefär samma tid. Jag får inte stora barn (normalt för sin ålder så att säga) men de har stora huvuden

.
Alexe skrev 2013-02-09 23:28:36 följande:
Flickan o kråkan: låter ju som en härlig namntaktik. Men håller ni fast vid deras val vad de än väljer? Hörde på radion idag om en liten kille som döpt sina salamandrar till Dick o Candy... :)
Tja, man kan ju lite subtilt påverka i någon riktning om det skulle bli något som bara "inte går"

. Vi får se hur vi gör. Det var en tanke jag hade. Min syster var med och bestämde ett av mina namn och det tycker jag är kul - rolig idé. Fast hon var lite äldre - 7 år - när jag föddes.